Artikkelista: Heidi Sohlberg: "Hyvä oloni heijastuu koko perheeseen"

Kommentit (11)

Vierailija

Todella huono juttu. Onko Heidin mielestä kaikki koko 44 olevat ihmiset kauhean lihavia ja he käyttävät vaatteinaan pelkkiä TELTTOJA! Rouva Sohlberg vois pienessä päässään vähän miettiä että onko tässä elämässä mitään muuta kuin vyötärönympärys ja painoindeksi?
Säälittävää että Me Naiset julkaisee edes tällaista soopaa.

Vierailija

No kyllähän kokoa 44 käyttävä on lihava. Siitä ei pääse mihinkään. Kauniin ex-missin suusta tällainen totuus tietenkin satuttaa.

Vierailija

No kyllähän kokoa 44 käyttävä on lihava. Siitä ei pääse mihinkään. Kauniin ex-missin suusta tällainen totuus tietenkin satuttaa.

Vierailija

Samaa mieltä! Taitaa eka kirjoittaja olla kateellinen, kun joku onnistuu painon pudotuksessa, lasten hoidossa ja vielä opiskelussa samaan aikaan. Hyvä Heidi, ainahan näitä kateellisia löytyy, älä välitä sellaisista. Ja minunkin mielestäni kokoa 44 käyttävä on lihava tai ainakin rehevä, itsekin olisin mieluummin 38 kuin 44.

Vierailija

Samaa mieltä eli Heidi on kadehdittavan upea nainen! Kaikki eivät pysty samaan, jos haluaisivatkin ja siksi purkavat omaa alemmuuttaan mollaamalla toisia. On myös todella upeita 44-koonkin naisia. Makuasia, kummanlainen haluaa olla. Ei ole kyse pelkästä ulkonäöstä; voi tuntua tukalalta olla kokoa 44, jos on aiemmin ollut kokoa 36-38.

Vierailija

Vaikken missi- tai heidifani olekaan niin tämä juttu oli hyvä. usein tekosyynä kuulee juuri tuota ettei ole lasten kanssa aikaa, mutta pitää vain olla mielikuvitusta ja aikaa kyllä löytyy, lasten kanssa voi puuhailla, liikkua ja laittaa hyvää ja terveellistä ruokaa yhdessä niin lapsetkin oppivat hyville tavoille, liikkumaan ja ruokaan normaali suhde, jo lapsena! terveelliseen elämään kannustaminen on hyvä asia, eikä soopaa. soopaa olisi jos tässä mainostettaisiin jotain painonvartijoiden jojodieettiä!

Vierailija

Kyllä minäkin mielelläni zumbailisin ja kahvakuulaisisin lasten kanssa kotona, mutta kun pitää aamulla mennä töihin... Eikä siitä huolimattakaan ole varaa personal traineriin... Mistä löytyisi minullekin oma jääkiekkoilija...=))

Vierailija

Satuttaahan se läskimammoja, jotka eivät itse saa mitään aikaiseksi. Kukaan ei tunge väkisin herkkuja suuhun, joten ihan itsestä kiinni koko homma!
Hyvä Heidi!

Vierailija

Ensinnäkään Heidillä ei ole mitään jääkiekkoilijaa, vaan ihan normaalissa työssä käyvä puoliso. Toiseksi kai "missillekin" on äitiysloma sallittu ja silloin kuuluukin olla lastensa kanssa kotona ja tehdä yhdessä lasten kanssa kaikenlaista, olkoon sitten zumbaamista tai mitä tahansa. Lapset varmaan nauttii.

Miksi ihmeessä täytyy AINA hakea jotain negatiivista julkisuuden henkilöistä tai ylipäätään sellaisista henkilöistä joilla on asiat ehkä vähän paremmin kuin ehkä kaikilla. Ei kai sekään ole Heidin vika, että on asiat kunnossa???
Minä ainakin olen iloinen hänen puolestaan ja itsekin haluaisin pienentyä useamman numeron vaikka olenkin jo keski-ikäinen nainen. Miksi ei sitten nuori ihminen saisi pitää itsestään huolta?? Sitä paitsi ei sillä ole mitään tekemistä kilojen kanssa, onko asiat hyvin vai huonosti ja rahaa tai ei. Samat kulut asumisessa varmaan on vaikka siellä juoksisi ympyrää tai zumbaisi koko ajan tai makaisi sohvalla katsomassa "Salkkareita".
Kyllähän totuus on, että tuolla näkee kaupungilla aivan valtavia nuoria "tankkeja" työntämässä lasten vaunuja tai istumassa jäätelöllä, mussuttamassa pullaa tai hampurilaista napaansa ja ei varmasti puhettakaan mistään liikunnasta kun pääsee kotiin. Mielestäni melkein kaikkien alle keski-ikäisten läskit ovat itse aiheutettuja ja omaa syytä. Keski-iällä ei sitten niin vaan aina asiaan pystykään vaikuttamaan, eikä ainakaan yhtä helposti.
Joka tapauksessa ihana juttu oli sitten Heidi tai kuka vaan, kun saa terveellisillä elämän tavoilla muutosta elämään ja mielen kohoamaan. Tsemppiä kaikille ja iloitaan toisten ilosta, niin omakin mieli on parempi.
"Sitä saa - mitä tilaa"

Vierailija

Kaikkea hyvää Heidille, mutta itse aiheutetut kilot.... Minä lihoin 20 kiloa pahan masennuksen aikana johtuen lääkityksestä... Ovatko kilot silti itse aiheutettuja? Toki voisin tehdä asian eteen itse enemmän ja se on suunnitelmissa. 100kg alkaa tuntua jo vähän vastenmieliseltä. Terveisin entinen 56 kiloinen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat