Artikkelista: Sanna Mämmi: "Olin ennen kerskakuluttaja"

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Haha :) Tienaan itse n. 3000e/kk ja pärjään vallan mainiosti 100€ viikossa.. nostan automaatista maanantaina 100€ ja seuraavan kerran viikon päästä homma toistuu. Jos haluan tehdä pienempiä hankintoja (50-200€) niin säästän vielä tuosta satasesta osan, jotta saan parin viikon sisään haluamani.

Vierailija

vielä lisäys edelliseen.. vuokra 680€/kk KOLMIOSTA pääkaupunkiseudulla.. voisi tätikin miettiä vähän tuota lokaatiota.. etätyöt ovat varmasti mahdollisia hänenkin ammatissaan.

Vierailija

Kirjoittajan elämänarvot ovat todella pahasti vinksallaan. Hän ei oppinut 90-luvun lamasta mitään, vaikka koki sen vanhempiensa kautta omakohtaisesti. Hän ei myöskään oppinut mitään eronsa yhteydessä tapahtuneesta romahduksesta. Sama on odotettavissa kymmenen vuoden sisällä uudelleen.

Erittäin paljon tätäkin pienemmällä tulisi toimeen ja voisi elää terveellisesti. Ihan ensimmäisenä pitäisi luopua luomuhörhöilystä, sillä siinä taiteenlajissa ei ole voittajia. Maukasta, terveellistä ja ravinteikasta ruokaa saa erittäin paljon halvemmalla, jos kelpuuttaa sellaisetkin tuotteet, joita joku ituhippi ei ole siunannut luomuleimalla.

Äidin toive Tallinnan-reissusta olisi muuten voinut tulla halvemmaksi: lauttalippuja saa parilla kympillä ja juhla-ateria maksaa hyvässä tallinnalaisravintolassa selvästi alle 50e/hlö.

Vierailija

Aikasemmille kommentoijille. Eiköhän tämä artikkeli juuri kerro sen, että aiemmista virheistä on otettu opiksi. Syyttely ja arvostelu ei auta ketään.

Vierailija

Mien on ihmisellä pokkaa valittaa huonosta toimeentulosta, jos yksin elävällä on tuollaiset tulot?? Itse olen elättänyt puolet pienemmillä tuloilla itseni lisäksi kaksi lastani ilman sosiaalitoimiston luukkua ja asumistukea. Ruokaan oli rahaa 100€/kk ja sillä oli pärjättävä! Elämä on täynnä valintoja...

Vierailija

Älä valita Sanna!Minulla tulot kk alle 1000€ ja käytän tuon viikkosummasi 180€kuukaudessa!Käyn parturissa 2kertaav.En kyllä osta luomua ei ole VARAA.Olen sossun asiakas ja epäilenpä ettet 3000€ tuloilla saa kuin pitkät naurut.Joidekin on pakko asioida sossussa joten ett olisi elvistellyt asialla ei ole mikään kunnia sieltä hakea apuja.Jokainen tiliote on vietävä kk:tain ja jos edell. olet tienannut sen 3000€ et saa tässä kk mitään.

Vierailija

Miten tällä ihmisellä on tarve tulla julkisuuteen näillä aivan tavallisilla asioilla. Kaikillahan on näitä sattunut ennen 40 v. ikää. Taitaa olla Sanna vaan huomion kipeä ja kyllä miettisin hänen coachattavakseen menemistä näillä kokemuksilla ja koulutuksella. Valhetta kaikki tyynni. Hirveää!!

Vierailija

Mämmi on siis life coach, ammattivalmentaja jonka tulisi elää niinkuin opettaa, osoittaa että on itsekin kyennyt pitkäjänteiseen elämänhallintaan ja niillä opeilla katsoo nyt itsensä kypsäksi vuorovaikutustyöhön, jossa avaa valmennettavalleen hyödyllisiä näkymiä elämään? Hah hah hah!!!!!! Julkisuuttahan tuo tyttyö vain hakee. Olisi kannattanut mennä elämänhallintavalmennettavaksi itse!

Vierailija

Kerro miten tuon teet? Oma rahankäyttöni on leväperäistä eikä mitään jää sukan varteen kuun lopussa. Olisin iloinen ja kiitollinen neuvoista ja inspiraatiosta!

Vierailija

Olisi mukavaa tietää, millaista sosiaalista elämää vietät?! =) Itselläkin on kutakuinkin samat tulot, ja samalla määrällä pärjään, mutta esim.tuo 400e/4 vk meneekin kahvitteluun, ulkona syömiseen yms. Kotiruoka, laskut, vuokra yms. sitten erikseen tietty.

Vierailija

Moikka Sanna ( : onkin pitkä aika kun olen sinut nähnyt.. silloin pienenä kun kävitte kylässä. No, siitä on aikaa. Toivon, että elämäsi kulkee tasaisen varmaa ja turvallista tietä pitkin. Elämä on niin ylä kuin alamäkeä, mutta se terveys on pääasia ja muu tuleekin sen jälkeen, uskon että olet sen oivaltanut ( : ps. tee viisaita ratkaisuja . t. Soile entinen Mämmi

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat