Uudenlaisia horoskooppeja suomennettuina

Vierailija

Löysin tällaisen kivan saitin, jolla on suomennettu erilaisesta näkökulmasta tehtyjä, kannustavia ja kaunokirjallisia horoskooppeja. http://www.akanvakka.fi/brezsny.htm .

Suosittelen

Sivut

Kommentit (96)

Vierailija

"Stand-up koomikko Arj Barker kertoo, että kirjoittaessaan vitsejään hän pitää mielessään, että jokaisen niistä on oltava vain riittävän hauska saadakseen kolme ihmistä koko yleisöstä nauramaan sille. Enemmän kuin kolme on toki hyvä, ja sitä hän toivoo, mutta jos hän saa vain ne kolme, hänellä tulee riittämään töitä ammatissaan. Astrologiset rytmisi kehottavat sinua omaksumaan samankaltaisen asenteen, Kauris. Menestyäksesi lähipäivinä et tarvitse 80 prosentin hyväksymisastetta. "

Mitenköhän sen onnistuisi hyväksymään, ettei kaikki tykkää jostain mitä teen?
Lohdullista että nyt on lupa yrittää.

Vierailija

"Tunnet hyvinkin syvyyksissäsi viljelemäsi pohjattomat kaipaukset. Rakkauden ja yhteyden nälkäsi eivät ole koskaan kovin kaukana tietoisuudestasi. Surullista kyllä, pidät näitä asioita usein ongelminasi – heikkouksina jotka vievät voimiasi. Tänä Ystävänpäivän sesonkina pyydän sinua haastamaan tuon ajatuksen. Kehotan sinua näkemään halusi ja tarpeesi vahvuuksinasi – juhlistamaan niitä elinvoimasi polttoaineena – kohtelemaan niitä elämänilon välttämättöminä raaka-aineina. Luota sellaisen henkilön sanaan, joka on nähnyt liian monen rampautuvan intohimon puutteesta: Olet onnekas omistaessasi niin paljon intoja ja himoja! "

No todellakin, vihdoin voisi hyväksyä tuonkin puolen itsestään.

Vierailija

Kalat
Toivoakseni annat egollesi luvan säihkyä tavallista voimakkaammin lähiviikkoina, Kala. Toivon sinun sallivan egosi tuntea syvemmin ja näkyä kirkkaammin. Anna sen myös vaikuttaa asioihisi tavanomaista enemmän. Kaiken vakavan uhrautuvaisuutesi vastapainoksi ansaitset välillä hetkiä, joina ylistät itseäsi kuin hip-hop miljonääri. Väsymättömällä hartaudella ylläpitämäsi oseaaninen minä-tietoisuus oikeuttaa sinut raikkaan räjähtäviin “Minä Olen!”-juhlahetkiin.

Osu ja upposi... tää oli tosi osuva muistutus!

Vierailija

"Ethän pelkää loiston ja vaikutusvallan saamista? Ethän hermoile jos käsissäsi yhtäkkiä on enemmän menestystä kuin tavallisesti? Ethän pakene jos rakentamasi voimapaikka alkaa lopulta tuottaa kaipaamiasi tilaisuuksia ja vastuita? Toivon sinun olevan valmis vastaanottamaan sinua kohti tulvivat hyvyydet, Kaksonen. Ole hyvä äläkä sekoita tätä miellyttävää stressiä siihen toiseen. "

Mihin toiseen? Häh?

Vierailija

Tulevina viikkoina sinun on hyvin tärkeää pysytellä poissa muiden ihmisten helveteistä - silloinkin, kun sinut kutsutaan paikalle suurin juhlallisuuksin ja vielä silloinkin, kun itse tunnet houkutusta astella heidän henkilökohtaiseen hornaansa yrittäessäsi todistaa rakastavasi heitä. Ole myötätuntoinen, Neitsyt, älä hölmö tai hyväksikäytettävä. Paras tapa auttaa muita on huolehtia luovasti omasta mielenterveydestäsi ja luottaa hyvän esimerkin näyttämisen huikaisevan parantavaan voimaan.

Juuri kun olen irrottautumassa narsistimiehestä ja hänen suvustaan. Kyllä todella osui!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat