Vappu Pimiä ja Jenni Pääskysaari

Vierailija

Kiitos hyvästä ja aina uusia mielenkiintoisia aiheita sisältävästä lehdestänne ja juuri erilaisissa elämäntilanteissa olevista.Mutta nro 2 oli kyllä suuri pettymys.Suurin pettymys oli tyhjää täynnä juttu Vappu Pimiästä ja Jenni Pääskysaaresta."Kuluneet" julkkikset kuten Pimiä eivät vaan enää kerta kaikkiaan jaksa kiinnostaa.
Luin jutun koska ajattelin että olen varmaan väärässä mutta valitettavasti en..... Peskööt nyt toistensa tissejä saunassa aivan rauhassa.Ei vaan jakais vähempää kiinnostaa !!!!!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Tuon paremmin ei asiaa voi ilmaista ! Tyhjää käkätystä ja itseään täynnä olevaa esiintymistä TV:ssä tuutin täydeltä vaikka on/off nappi onkin kaukosäätimessä.Enää ei jaksaisi lukea samaa tyhjää käkätystä lehdestä joka tuo normaalisti piristystä viikonloppuun.

Vierailija

Olen samaa mieltä Vappu Pimiästä sais painua sen sulhonsa luo ja pysyä pois telkusta ei vaan jaksa sitä kälkätystä kuunnella eikä katsella tissien esittelyä kun ei ne nyt kummosetkaan ole

Vierailija

Kieltämättä uusi talkshow "Korkojen kera" tuntuu hieman tekemällä tehdyltä, ja sitä on mainostettu liikaa. Mutta toisaalta työtähän ne juontajatkin vain tekevät. Ja tosiaan aina voi kääntää kanavaa, jos sama naama ei miellytä.

Vierailija

Kiitos ihan kaikista Jenni Pääskysaaren jutuista, ja etenkin se Kadonneen jäljillä mikä tulee tv:stä Miten koskettava ja ihanan sympaattinen ihminen. En voi toisia arvostella, koska en ole itsekkään täydellinen ihminen. Oltaisiin kiitollisia niistä kaikista asioista mitkä meillä on hyvin, ja omasta / läheisten terveydestä. Itse toivon terveyttä ihan jokaiselle, ja että kaikki paha poistuisi maailmasta. Olen todella surullinen, kun lähimmäisen RAKKAUS ja toisen kunnioitaminen on kodonnut kokonaan.

Vierailija

pari joka ei vaan sovi yhteen. Kätkättäjä wappu voisi jo poistua ruudusta. Sen naurut ja tissit on jo nähty. Kuka hullu kekesi laittaa nuo ihmiset samaan ohjelmaan?!!!!

Vierailija

vappu ja jenni sopii hyvin juontamaan yhdessä ,koska ovat erilaisia!!ja tosiian juontaminen on vapun (kin) työtä!jos teille joku sanoisi aamulla työpaikaalla EI TAAS SINÄ olisipa kiva...ja niin,uusi ohjelma on hyvää huumori viihdettä, ei pidä ottaa niin tosissaan kaikkea.

Vierailija

Niinpä. Tv-katsojien mielipide on tullut aika selväksi eri keskusteluissa. Jenni Pääskysaaresta yleensä pidetään, Vappu Pimiästä yleensä ei. Bimboilu ei oikein uppoa suomalaisiin. Luojan kiitos.

Vierailija

Eihän toi nyt ihan pidä paikkaansa. Jos Vappu Pimiästä ei pidetä, miksi Big Brotherin katsojaluvut romahtivat, kun Pimiä lähti pois? Ja jos Vappu on niin surkea kuin annatte ymmärtää, niin miksi Tanssii tähtien kanssa on maikkarin katsotuin ohjelma?

Vierailija

Eihän toi nyt ihan pidä paikkaansa. Jos Vappu Pimiästä ei pidetä, miksi Big Brotherin katsojaluvut romahtivat, kun Pimiä lähti pois? Ja jos Vappu on niin surkea kuin annatte ymmärtää, niin miksi Tanssii tähtien kanssa on maikkarin katsotuin ohjelma?

Vierailija

No nyt on mennyt lehdessä ollut haastattelu ja tv-ohjelma yhteen.Olen oivasti sitä mieltä että Vappu sopii bimpoon BB-ohjelmaan.... mutta mutta ei mihinkään viihdeohjelmaan.On se sitten kokkausta,tanssia,"huumoria" jne.Ja vielä asian vierestä ,niin ei sopinut epäsiististi pukeutunut,tukka silmillä oleva Leppilampikaan tanssiohjelmaan.Ilmeisesti Maikkari kuluttaa tietyt tyypit loppuun ja toivottavasti äkkiä !!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat