Kauheinta ruokaa ikinä

Vierailija

Lehden numerossa 1/2011 julkaistu Kasvislinssicurry on hirvittävintä ruokaa, ylivoimaisesti, mitä eläessäni, ikinä, olen valmistanut tai yrittänyt syödä. Olen 45-vuotias, joten muutama muukin epäilyttävä annos mukaan mahtuu, mutta tämä herkkuresepti on silti kirkas voittaja. Tiskiveden makuista, ruokatorven korventavaa tulista lientä, jossa lilluu puoliksi sulaneita (ne eivät koskaan sulaneet ennen kuin kookosmaito alkoi palaa pohjaan) mauttomia pakastevihanneksia. Ei suolaa. Olin ainut meidän perheestä joka edes yritti niellä muutaman haarukallisen, muut sylkivät sen heti pois.

Onkohan tämä "ruokatoimittaja" maistanut omia keitoksiaan? Miten olisi päivälliskutsut ja tätä tarjolle
:-DDD? Todella unohtumaton elämys kaikin puolin.

Kommentit (3)

Vierailija

Tuota... Kokatessa kannattaa maistella aina välillä, niin voi muokata ruoan mieleisensä makuiseksi.
Eihän reseptejä orjallisesti tarvitse noudattaa! Itse otan niistä vain ideoita, loppu on taidetta, yleensä onnistunutta, jos nyt saan hieman kehuskella.

Hyvää alkanutta vuotta!

Vierailija

Jaa. mä tein sitä ja siitä tuli hyvää!! Jopa mies ja lapset söi...
Olen samaa mieltä, että kannattaa maistella kokatessa, jotta saa sopivan makuista. Mulla oli Stockalta ostettua jotain tosi vahvaa thaicurryatahnaa, jota pistin siihen aluksi varovasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat