Kommentit (1)

Todellinen elämäni.

Kiltti, uskollinen, tunnollinen aviomieheni, joka rakastaa minua eniten maailmassa ei olekaan uskollinen eikä rakasta minua, koska pystyi aiheuttamaan minulle tämän tuskan. Hänen tarkoituksensa ei ole jäädä kiinni. Omasta mielestään meillä menee aivan ihanasti ja rakastamme toisiamme äärettömän paljon.
Mutta. Hän on jäänyt kiinni tietämätttään. Luin hänen toisen puhelimensa viestit ja minulle selvisi, että hänellä oli tapana sopia parittelutreffejä kolmen eri naisen kanssa. Naiset ovat minulle täysin tuntemattomia. Hän puhui näille naisille kauniisti kuitenkin minusta.
Viimeisissä viesteissään noin vuosi sitten hän kertoi naisilleen, että haluaa lopettaa naiskentelun ympäriinsä, koska pelkää satuttavansa vaimoaan.
Olisipa hän tuhonnut jo silloin tuon puhelimen...
En anna koskaan anteeksi. En enää koskaan luota häneen. En koskaan aio kertoa hänelle, että tiedän. En halua koskaan käydä keskustelua niistä naisista. En aio koskaan jättää miestäni. En enää ikinä ole naiivi. En enää ikinä ole ehjä. Jos kuolen ennen häntä, kerron viimeisenä hengenvetonani, että tiedän.
Kuolkoon hän heti perääni järkytyksestä tai palatkoon niiden naistensa luo. Silloin en enää välitä. Tapaan taivaassa paremman miehen, jonka kanssa vietän ikuisuuteni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat