Kommentit (4)

Ihana nainen 51

Itselläni on ollut suhde 11 vuotta nuorempaan mieheen jo n.13-v. . Nuorempi mies osaa ottaa naisen tarpeet huomioon paremmin kuin saman ikäiset miehet.
Nuoren miehen kanssa seksi on jotain "taivaallista ", hän on opettanut minulle kuinka arvostaa itseään ja kuinka ihana nainen olen.
Hänen kanssaan on helppo puhua kaikesta
"Jos on sielujen sympatiat on kohdillaan, se on aivan sama minkälainen on numeraalinen ikä."

kuuma puuma

Minulla miehet sen jälkeen kun täytin 40 ovat kaikki huomattavasti nuorempia kuin minä. Nyt olen 56 v. ja tämänhetkinen vakituinen on 30 v. Parempaa seksiä en voi kuvitella ikäisteni ukkojen kanssa. Heillä on suurimmalla osalla nelikymppisestä lähtien potenssivaikeuksia, joita taas näillä nuoremmilla miehillä en ole ikinä havainnut.Suurin ikäero on ollu minun ja miehen välillä 30 vuotta.

67v

Olen 67v minulla on 35 v miesystävä seksi on upeaa ikä ei vaikuta suhteeseemme tykkään nuorista miehistä tämä minun mies ystävä on aivan ihana olemme olleet yhdessä puoli vuotta ja seksi on intohimoista

Nuori ja vanha

Olen 67v nainen seurustelen 38 vuotiaan miehen kanssa harrastamme hyvää seksiä ikä ei ole vaikuttanut suhteeseen mies on hyvä rakastaja ja muutenkin menee hyvin hän on ihana nuori mies ottaa minut aina huomioon

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat