Artikkelista: "Tämän enempää ei voi rakastaa"

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Hämmästyin ja petyin Ville Pusaan - sitä mitä hän on mennyt sanomaan kuolleesta avovaimostaan ja heidän suhteestaan. Tähän asti ollut ok tyyppi tuo Pusa - ei enää .... ole todellakaan ...

Vierailija

Olin kuin ällikällä lyöty kun luin tätä artikkelia. Pusan kommentti ex-vaimoaan koskien olin loukkaava ja pisti kunnolla vihaksi. En myöskään pitänyt sitä, että kuolleeseen vaimoon viitattiin sanoin "Danan biologinen äiti". Tämä Riikkako sitten on todellinen äiti ja Jenni Toivonen "vain" biologinen äiti? Artikkelin alku oli vain täynnä ylistystä näiden kahden suhteesta. Kuulosti hiukan liian siirappiselta ollakseen sanatarkkaan totta.

Vierailija

Aivan ihanaa, että he ovat onnellisia. Toivottavasti tämä on kestävää. Tarvitseeko kuitenkaan patsastella lehdissä asian tiimoilta jatkuvasti. Yllättävää ei ole, että häätunnelmat löytyy Me Naisten netistä jo heti lauantaina..

Vierailija

Vastahan heistä muutama kuukausi sitten julkaistiin vastaavanlainen hyvin siirappinen haastattelu! En jaksanut lukea ihan kokonaan, mutta ei siinä tainnut mitään uutta tulla ilmi. Nykyisin näitä mitäänsanomattomia pariskuntahaastatteluja kansikuvineen on alkanut olla Me Naisissa harmittavan usein.

Vierailija

Huh huh, ihan sama mikä suhteen tila oli, mutta eivät olleet kuitenkaan eronneet, niin hieman voisi kuolleen muistoa kuinnioittaa. Ja jos ei kunnioita puolisoaan, miettisi edes, että miltä omasta lapsesta tuntuu joskus isona lukea tällaisia kommentteja isän suusta. En enää lue mitään mitä Villestä kirjoitetaan. Keikoille tms en olisi tosin muutenkaan vaivautunut.

Vierailija

Todellakin typerästi sanottu. Ei kai mikään parisuhde ole täydellinen (edes Villen nykyinen)? Miksi siis pitää kuolleesta vaimostaan puhua noin? Ja mun korvaani särähti myös tuo, että puhutaan biologisesta äidistä, kun "pelkkä" äiti riittäisi.

Muistelisin että silloin hehkutti lehdissä, miten onnellinen on vaimonsa kanssa ja perheestä. Ja nyt kun vaimo on ollut kuolleena "jo" kaksi vuotta voidaan puhua, ettei se niin ihanaa ollutkaan. Tuskinpa tämäkään liitto. Ovatko kenties tavanneet tänä vuonna?? VAU!!

Tietenkin on mahtavaa, jos nyt on löytynyt se elämän rakkaus. Mutta ei tuollaiset yli-imelät hekumoinnit ja kuolleen vaimon pilkkaukset kyllä kauhian fiksua kuvaa ihmisestä anna..

Vierailija

Niin ja pitää vielä lisätä tuohon edelliseen, että kaiken kruunaa kyllä tuo "hääkuvat heti tuoreeltaan lauantaina". Yhtään ei olla julkisuushakuisia ei!

Miksi pitää uudesta puolisosta heti leipoa uutta äitiä lapselle? Se lapsen äiti on Jenni, vaikka on kuollutkin. Ihan "vain" äiti (ilman biologista etuliiutettä). Lapsi on niin pieni, että hänelle tulee kertoa kuka hänen äitinsä on/oli ja vasta sitten kun lapsi ymmärtää oman äitinsä kohtalon voidaan lapsen aloitteesta alkaa puhua uudesta rouvasta äitinä, jos siis LAPSI HALUAA.

Sai sen kuvan, että Ville on onnellinen kun Jenni kuoli, että törmäsi tähän ihmeelliseen naiseen, joka vielä seuraa urheiluakin.. Voi jösses!!!

Vierailija

olen sanaton. villen puheet jenni vainaasta, saa ihoni nousemaan kananlihalle. eipä ole paljoa järkeä toimittajan päässäkään, miksi edes laittaa tälläinen juttu eteenpäin? ja teille ketkä mietitte miksi kuvat tuoreeltaan jo lauantaina, noh pitäähän jonkun maksaa isot häät:))

Vierailija

Mä en kyllä ymmärrä miksi kuolleesta pitäisi tehdä pyhimys; miksi ei saa sanoa että parisuhde ei ollut onnellinen jos se ei sitä ollut?

Vierailija

Mä taas mietin sitä, mitä Ville oikeasti on mahtanut sanoa. Tuo kohuttu (myös esim. Kaksplus-palstalla) Jenni-lausahdus on todennäköisesti irrotettu suuremmasta asiayhteydestä irralliseksi, jolloin se kieltämättä vaikuttaa tuollaisenaan hyvin tylyltä ja jäätävältä. Mun on kuitenkin hyvin vaikea uskoa sitä, että Ville oikeasti olisi tarkoittanut asiaa täsmälleen noin, sen verran niitä Jennin ja heidän parisuhteensa "hehkutusjuttuja" aikanaan sai lukea Jennin kuoleman jälkeen. Muidenkin ihmisten kuin Villen suusta.

Tietysti Ville voi olla (täyttä spekulaatiota, kun en kyseistä herraa tunne) sellainenkin, että heittäytyy aina päätä pahkaa innoissaan uuteen suhteeseen ja kun se arki sitten oikeasti iskee, niin kaikki muuttuukin hänen mielestään sitten vähemmän mukavaksi. En tiedä. Aika näyttää.

Vierailija

Hölmö mies tuo Pusa. Oli toimittajan rooli mikä tahansa jutun julkaisemisessa niin onhan se Pusan vastuu mitä hän edesmenneestä avovaimostaan lausahtaa. Ja se ettei voi käyttä Jennin nimeä, vaan viittaa "exään"...inhottavaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat