Vauvakuume

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Olen 18-vuotias naisenalku. Kihloissa ollut jo vuoden erittäin hyvän ja uskollisen miehen kanssa. Avoliitossa ollaan jo kolmatta kuukautta. Opiskelut ovat loppusuoralla ja tähän mennessä on mennyt hyvin. Rahaongelmia ei ole ollu puoleen vuoteen.. lähimainkaan!

Ongelma onkin tämmöinen; minulla on vauvakuume.

Onko outoa että vauvakuume "oireilee" tässä iässä? Itseeni tämä pirulainen kuume iski pari viikkoa sitten ja ajattelin sen olevan ohimenevää. Päinvastoin. Olen halunu entistä enemmän vauvaa! Olen tietenkin myös sitä mieltä, että olen turhan nuori vielä vauvoille.. vai olenko?? O.o

Haluaisin kuulla myös muiden omia kokemuksia vauvakuumeesta. :p

P.s. omia mielipiteitä saa laittaa minkä tyylisiä vain asiasta.

Kommentit (2)

Vierailija

Itse olen 19w, itsekin vuoden kihloissa ollut. Minulla on semmoinen pieni vauvakuume koko ajan, työskennellessäni lasten kanssa olen haaveillut siitä omasta pienestä höpötiäisestä.
Itselläni rajoitus on opiskelut jotka haluan suorittaa loppuun ja toiseksi haluan vielä pitää "oman elämäni" haluan matkustella, juhlia ja tavata ystäviäni ennen kun saan lapsia, koska silloin aion sitoutua täysin lasten huolehtimiseen eli oma elämä jää vähemmälle. Mutta mieheni kanssa olemme jutelleet että ehkä 2-3 vuoden päästä voisimme lasta yrittää :) Siihen asti aion vapaudesta nauttia täysin siemauksin!

Oletko puhunut miehesi kanssa mitä hän asiasa ajattelee? Ehkä kannattaa odottaa vielä pari vuotta tai jos siltä tuntuu että lapsen aika on niin siitä vaan yrittämään :)

Vierailija

Hei! Olen nyt 26-vuotias lapsettomuudesta kärsivä nainen. Vauvakuume minulla on ollut niin kauan kun muistan, mutta varsinaista yritystä on ollut 2-vuotta. Näin jälkikäteen olen tyytyväinen, etten aloittanut "lapsentekoprosessia" aikaisemmin. Koskaan ei voi tietää saako lasta vai ei, mutta henkisesti pitää valmistautua myös siihen, että lasta ei tulekaan heti. Olen tyytyväinen, että olen saanut elää nuoruutta ja testata kunnolla myös parisuhdetta. Tällä tarkoitan sitä, että aikaisempi suhteeni kesti jopa 7-vuotta, mutta lopulta onni oli muualla. Katsokaa rauhassa miten yhteisasuminen ym. onnistuu. Vielä elätte sen suhteen ns."kuherruskuukautta".

Kannattaa myös miettiä, oletko todella valmis uhraamaan lähes kaiken yhteisen ajan poikaystäväsi kanssa vauvan hoitamiseen, viettämään viikonloput vauvan kanssa, heräämään monesti yössä ja elämään niin, että edes suihkuun on vaikea päästä rauhassa. Lapsi tuo mukanaan paljon iloa, onnea, rakkautta ja kaikkea ihanaa. Mutta onko valmis myös siihen mitä tämä kaikki vaatii?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat