Artikkelista: Jippu: ”Olen oppinut kivun kautta”

Kommentit (6)

Vierailija

Tällä hetkellä 25-vuotias, jatkuvasti elämäänsä lehdissä "syväanalysoiva" nuori lähinnä säälittää. Ihmisestä tulee psyykkisesti aikuinen vasta lähes kolmikymppisenä. Eikös aikuisempien pitäisi suojella noita nuoria henkisiä itsensäpaljastajia heiltä itseltään ja jättää tunnustukset painamatta!

Vierailija

Näin on. Vastuu tästäkin "avautumisesta" on kaiketi lehdellä, joka julkaisee tällaista. Itse en sitten enäää osta yhtäkään MeNaiset- lehteä, koska tämä itsesäälitilitys Jipulta ylitti kielenkäytössään jo hyvän maun rajat. Olen itse 10v sitten kaikista päihteistä eroon päässyt anorektikko, oman isäni hyväksi käyttämä, seulat aikanaan jätättänyt, toista sataa irtosuhdetta taakseni jättänyt ...hirveä myötähäpeä tämän naisen puolesta. Minun rajani on rikottu sisältä ja ulkoa jo sylivauvana. Minua loukkaa tämäntapainen julkaisu. En halua vähätellä Jipun kokemuksia ja tuntemuksia, mutta olen enemmän kuin pettynyt toimitukseen, joka sensuroimatta on päästänyt kirjoituksen lehteen. Ei "vittu, huora, paska, pieru ja pissa" Meri-Tuulesta katu-uskottavaa tee. Noloa MeNaiset!

Vierailija

jooo...juttua lukiessa alko oksettaa...nyt ku kuulee Hectorin kauniin biisin ni tulee vaa Jipun pissajutut mieleen...oliks pakko...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat