Jippu TAAS

Vierailija

Olisiko lehteen jotain muuta julkkista kanteen kun nää ainaiset samat naamat. EI jaksa enää lukea näiden samojen elämänkriisejä...

Kommentit (5)

Vierailija

Edelleen samaa mieltä. Jos kannessa TAAS joku sama naama joka selittää kriisejään jne. en osta missään tapauksessa. Lopetan samasta syystä myös jatkotilaukseni ja ostan irtonumeroita kun siltä tuntuu.

Vierailija

Samoin kävi minulla, viikon odotettu Me Naiset -lehti jäi tällä kertaa ostamatta, koska ärsytyskynnys ylittyi minulla saman tien kannen nähtyäni. Jippua on nyt nähty ja kuultu kriiseistään kertomassa ihan riittävästi minun makuuni. Ei enää please.

Vierailija

Totta! Tämän kyseisen henkilön takia suutuin ensimmäisen kerran ja oikein tosissani lukiessani naisten lehteä! Kuvittelin viettäväni mukavan glögi-piparihetken lehden parissa. Jipun haastattelu sujui aluksi suht ok, mutta hetken kuluttua toimittaja "katosi" ja Jippu alkoikin itse kertoa niiiiin traagisesta elämästään. Jos juttu oli kirjoitettu tosissaan- se oli törkeä, epäuskottava, ällöttävä, naiivi ja mauton. Kielenkäyttö oli etovaa -itseasiassa en keksinyt yhtään julkaisua, jossa edes esiintyisi vastaavaa. Jippu sekoili lauseissaan eikä todellakaan antanut katu-uskottavaa kuvaa itsestään. Päinvastoin. Glögit meni väärään kurkkuun..ei siksi etten olisi tottunut puhe"tyylisiin"(!) ilmaisuihin vaan koska kantavana ajatuksena näytti olevan pieru, pissa, huora ja hanurinjako.Jippua hävetti seurata urheilu, koska on nainen. Mutta ei kirjoittaa kuin 14v poika. Puhuahan hän voi missä vaan ja silloin valinta on minun omani kuuntelenko. Tässä kohdassa on toimituksen seula ja harkintakyky ollut jossain muualla.
Lisäksi Jipun omituiset toteamukset olivat epäkypsiä ja jopa loukkaavia. Vertaus anorektikkojen minäkuvaan ja Jipun lahjattomuuteen sekä esim. maininta " laulajan pissan on oltava kirkasta"...meneekö nyt pullat ja vellit sekaisin..alkoholistin ei kyllä tarvitse mitään pissaseulaa jättää ja huumeongelmaa en vielä ainakaan muista Jipulla olleen. No, mitä tulee ystäviensä pikku-Marilyn nimitykseen nousee mieleen, että tarkoittiko Jippu Marilyn Mansonia, koska muuten en ymmärrä kuviota. Neuroottinen ihminen kaiken kaikkiaan omien sanojensa mukaan. Mutta tämä kirjoitus Me Naiset lehdessä oli vastenmielisintä, mitä ikinä on eteeni tullut. Jippu on lapsellinen ja itsekäs feikki se tuli selväksi sekä se, että Me Naiset ei kuulu enää meidän perheen viikkorutiineihin. Ps. Ja tämä nainen, joka kertoo, että "Jumala on päihteeni" tarkoittaen ehkä, että "uskonto on huumeeni" laulattaa ihmisiä Agricolan kirkossa ja että "hanuria ei pidä jakaa joka toiselle" hyi hemmetti, Me Naiset-lehti kiitos ja näkemiin!

Vierailija

Olen samaa mieltä. Jos ihmisellä ei ole muuta kerrottavaa itsestään kuin ainaiset kriisinsä, ei kannata antaa haastattelua. Jippu on hyvin lahjakas nuori nainen, jonka pitäisi mieluummin hoitaa kriisejään ja kipukohtiaan terapiassa kuin koko kansan viikkolehdessä. Minusta hänen pitäisi suojella itseään.

Mitä tulee Jumalaan, ei Jumala ole huume, vaan Jumala. Ja kristittynä aviovaimona menin aikoinani kihloihin sillä periaatteella, että kihlaus on lupaus avioliitosta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat