yli 50 vuotiaat tilaajat

Vierailija

Koska meitä yli viiskymppisiä tilaajia ja lukioita on paljon.Mutta ei ole huomoitu millään tavoin lehden kehittelyssä.Joskus muutama asia vähän hipaisee mutta Asut alus-asuista lähtien ja hiukset , meikit.niitä pitäisi olla myös.Menaiset on nykyään suunnattu nuorille naisille.En puhu kirjoituksista jotka puhuvat elämän aloilta vaan YLEENSÄ.Ollaan kerta toisensa jälkeen pettyneitä ettei meille taaskaan ole mitään ideoita ym.Jos kaikki yli 50 vuotiaat lopettaisivat tilaamisen niin alettaisko vitten huomioimaan lukijat.

Kommentit (9)

Vierailija

Höpö höpö!
Minä olen reilusti yli viisikymppinen ja minusta lehti on suunnattu juuri minulle! Minä ainakin saan uusia vinkkejä vaatteisiin, meikkeihin, kampauksiin ja kaikkeen muuhunkin. Meitä plusviisikymppisiä on niin monenlaatuisia. Hyvä kun juuri olen Sinäminä-lehtiajasta päässyt, en läheskään ole vielä Sara tai Et- ikäinen, vaan juuri tämä Cosmopolitan ja Me Naiset käy minulle.
Joten älä valita eka kirjoittaja. Äläkä puhu kaikkien viisikymppisten suulla, et todellakaan edusta meitä!
Minusta lehti on oikein hyvä, älkää muuttko linjaa!
-56 syntynyt ikimurkku

Vierailija

No joo, itse olen vm.-58 ja samaa mieltä anonyymin kanssa. Lehdessä voisi olla enemmän myös kypsyneemmälle lukijalle, joka on jo ohittanut kiivaimman meikki-, asuste- ym. ajan. En ole itse mikään harmaa hiirulainen, mutten jaksa kiinnostua asioista, jotka kiinnostavat kolmikymppisiä. Kun en ole enää kolmikymppinen eikä elämäni pyöri vain ulkonäköasioiden tai seksin ympärillä. Siksipä en tilaa lehteänne.

Vierailija

Olen 40-v. ja minulle lehtimyyjä tarjosi jo Saraa. En tilannut, kun en taida koskaan tulla tuntemaan itseäni aikuiseksi, tyylikkääksi ja itsensä löytäneeksi varmaksi naiseksi.

Vierailija

Ootappa kun täytät 50, niin sulle alkaa tulla saksalaisia kuvastoja, joissa on todella vanhoille vaatteita ja polvi- ja selkäsärkysuojia!
Ällöttää! Ajatellaan, että ikä on jokin ihmistä rajoittava tekijä. Et saa lukea tai pukea miten itse haluat, vaan niin kuin "Tuossa iässä jo kuuluu".
Pyh!

Vierailija

Olen 47 v ja minusta lehdessä ei ole ollut koskaan mitään yli kolmikymppisillekään. Lehti on suunnattu 20+ikäisille. Olen Annan tilaaja ollut vuodesta 1991. Anna on laadukkaampi ja siinä on ajankohtaistakin asiaa, toisin kuin MN. ssa, jossa on pelkkää kevyttä hömppää.

t. M N-H

Vierailija

Minulle lehti tulee puhelinliittymän kylkiäisenä. Olen 61v, eikä siinä ole paljoakaan minun ikäluokkaani kiinnostavaa. Annan lehden aina eteenpäin 30v miniälleni, joka pitää siitä. Toisaalta täytyy sanoa, että en ole saanut ensimmäistäkään saksalaista kuvastoa, joissa olisi Anonyymin mainitsemia vanhoille vaatteita ja polvi- ja slkäsärkysuojia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat