Artikkelista: Viikko Viivi Pumpasen kukkarossa

Kommentit (5)

Vierailija

anteeksi vain Viivi Pumpasen ihailijoille, mutta minä olin kyllä niin närkästynyt moisesta "vaatimattomasta" kehuilusta. Onko se muka niin hienoa, kun voi elää vain sponsoreiden siivellä ja "vain" tuhlata vähän huoltoaseman kuppiloissa, ostella kalliita vaatteita. Ja onko se leukimisen arvoista ettei käy koskaan kaupassa? ei myöskään varmaan Viivi osaa ruokaa laittaakkaan. Aivan tarpeeton juttu!

Vierailija

Kuinka moni tuon ikäinen käy ruokakaupassa ja laittaa ruokaa? Muutama sadasta! Suurin osa syö mitä sattuu ja missä sattuu, eikä edes ajattele ruuanlaittoa.
Samanikäisten äiti.

Vierailija

Kuinkahan pilalle nimim. samanikäisten äiti on lapsensa hemmotellut kun eivät käy kaupassa tai ruokaa laita? Itse olen 21-vuotias opiskelija, ja laitan kyllä itse ruokani: ihan kuten kaikki kaverinikin.
Ja Viivistä sain kyllä vähän hemmotellun kuvan tällä perusteella. Kauheita parkkimaksujakin, itse ainakin kulkisin tuossa tapauksessa julkisilla.

Vierailija

Minä olen 3-kymppinen nainen, enkä todellakaan kokkaa kuin ehkä kerran kuussa. Osaan kokata hyvin, kyse ei ole uusavuttomuudesta, mutta elämäni on niin kiireistä, ettei kovin kiinnosta ruveta kokkaamaan kymmeneltä illalla kun tulee väsyneenä duunista. Aamullakaan ei ole aikaa, koska duuni alkaa yhdeksältä. Asun yksin, joten se siitä. Opiskeluaikana tein ruokani, kun oli aikaakin. Jos Viiviä ei kiinnosta ruoan laitto, miksi sitä pitäisi sitten kokata? Ravintolastakin saa ihan kivaa ruokaa:)

Vierailija

Mä taas olen yli viisikymppinen nainen, ja laitan ruokaa vain pakosta, eli silloin kun lapseni ovat kotona käymässä. Inhoan ruuanlaittoa, syön kyllä puuroa joka aamu, mutta muuten syön vain töissä, ja iltaisin en viitsi laittaa muuta kuin voileipiä tai valmispakasteita uuniin. Nautin tästä, kun ei tarvitse laittaa eikä syödä ns. kunnon ruokaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat