Kommentit (7)

Vierailija

Nooh, eihän täällä ravintosuosituksetkaan perustu lääketieteelliseen näyttöön. Ei ketään asia huolestuta, vaikka diabetesepidemia vain pahenee.

Vierailija

Jospa ne naiset haluavatkin vain lämmintä sauvaa. Esimerkiksi jos kotona eivät mieheltään saa ja olettavat syynä olevan pillun löystyminen miehelle synnytettyjen kersojen takia..?

Hulluutta!

Naisille myydään kaikkea humpuukia ! Esim. Häpyhuulien pienennys leikkauksia ! Ne häpyhuulethan juuri tekee sen että nainen näyttää naiselta eikä lapselta! Luonnollisuus on kaunista eli jätä alapäässä nainen rauhaan ja luonnottomat tekoripset pois ja ei botoksia huuliin vaan kevyt meikki niin miehet takuulla tykkää!

Onnellinen feikki

Luonnollisuus on rumaa ja ne naiset jäävät kyllä seinäruusuksi . Itse olen varonut etten tule läskiksi, olen ottanut botoxia, täyttänyt huulia kohtuudella, hankkinut ripsilisäyksiä ja suoristanut ryppyjä laserilla. Enkä ole koskaan katunut niiden eurojen perään joka kauneuteen on kulunut. Oloni on hyvä kun pirteä ja kaunis nainen katsoo peilistä. Miehiä parveilee ympärillä missä ikinä liikunkin. Enkä ollenkaan pahoita mieltäni siitä että minua luullaan 15 vuotta nuoremmaksi. Onneksi on plastiikkakirurgia, ei tarvitse enää rupsahtaa , kiitos siitä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat