HUNNUTETUT SUOMALAISET

Vierailija

Onpa tassa tormatty omassa ystavapiirissa,hunnutettuihin suomalaisiin naisiin,ja usein

olen todennut etta ,taustalla on huono itsetunto ja oman arvon tuntu,on pohjalukemissa,eraskin ystavani sanoi

menen mielummin vaikka helvettiin,kun luovun hunnusta ja arabi miehensa haki vaimon omasta maastaan,

ja eipa talla naisella ,sen jalkeen ole huntua ,nahty.

Kommentit (10)

Vierailija

samaa mielta,itse olen muslimin kanssa naimisissa,ja ei missaan

vaiheessa tullut mieleen,pukeutua huntuihin,Mieheni oliMarokossa naimisissa,

ja Marokkolainen muslimi vaimo petti hanta monta kertaa,ja nyt han ollut

suomessa 8vuotta,tosin ei paljon ilahduta kunanoppini on nyt naittamassa

muslimi perinteiden mukaan mieheani ,15 vuotiaalle muslimilapsivaimolle Ranskaan.

ja hanen veli oli suomalaisen naisen kanssa naimisissa,ja aitinsa naittoi hanet taman miehen omalle serkulle,koska vaimo ei pystynyt synnyttamaan lapsia.

Vierailija

Hei siis haloo..... kuka naitti kenet ja kenelle ja minne...? Kelle nämä keskustelut on tarkoitettu täällä...?
Miksi ei vaivauduta kirjoittamaan oikein...vai provosoidaanko tällä tyylillä nyt meitä normaaleja, suomalaisia Me Naiset-lehden lukijoita...?

Vierailija

Mikä on oma kulttuuri? Vuosisatojen saatossa suomalaiseen tapaan tehdä asioita on sekoittunut vaikutteita mm. maahanmuuttajien, kauppamiesten ja paluumuuttajien mukana. Tänä päivänä matkustelu ja erilaiset mediat levittävät ajatuksia tehokkaasti maasta toiseen. Miksi pitäisi juuttua sitkeästi johonkin määrittelemättömään "omaan kulttuuriin", koska jokaisella hieman yli viidelle miljoonalle suomalaisellekin se on erilainen asia.

Parisuhteessa tehdään helposti valintoja ja kompromissejä. Kuka pukeutuu huntuun, kuka sietää puolison sukulaisia, käy katsomassa elokuvia mitä ei muuten kävisi katsomassa tai harrastaa jotain mitä ei muuten harrastaisi yms.

Kun en itse tai vaimoni harrasta uskontoja tai ole minkään asian suhteen liian fanaattinen on minun vaikea kuvitella tilannetta, jossa parisuhteen toinen osapuoli olisi kovin fanaattinen jonkin asian suhteen. Tunnen toki tapauksia, missä mies on fanaattinen jalkapallon ystävä ja lomat suunnitellaan pelipaikkojen sekä -aikojen mukaan. Lomilla illat voi mennä paikallisessa sporttibaarissa. Onpa niitäkin kavereita, jotka viettävät kaiket lomansa purjeveneessä/asuntovaunussa/laskettelurinteessä. Puoliso joko menee mukana tai puolisot menevät eri suuntaan, jos yhteisymmärrystä löydy.

Vierailija

Anteeksi nyt vaan, mutta itse olen naimisissa muslimimiehen kanssa. En siis hänen sukunsa. En ole milläänlailla luopunut vapaudestani enkä omanarvontunnostani. Päin vastoin, en ole koskaan tuntenut itseäni näin arvokkaaksi ja hellityksi. ja ps. olen itsekin palannut islamiin ja täysin omasta tahdostani. Minua ei siis ole KUKAAN siihen pakottanut eikä aivopessyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat