Kommentit (3)

Vierailija

Kuulostaa "järkevältä" mies voi tyhmänä heilua soironsa kanssa miten lystää ja jäätyään kiinni asia ratkaistaan vaikeita puhumalla,  mutta jos nainen tekisi saman niin se on kerrasta poikki.

Kyllä asia nyt on vain niin, että jos miehenä ei pysty itse olemaan hyppäämättä vieraissa niin ei pitäisi olla minkään valtakunnan kanttia tai oikeutta vaatia sitä toiseltakaan.

Tietysti nainen on usein hankalassa tilanteessa ja alaisteisessa asemassa jos on lapsia eikä mahdollisuutta tehdä duunia. Siinä voi tehdä huonoja päätöksiä lasten takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa "järkevältä" mies voi tyhmänä heilua soironsa kanssa miten lystää ja jäätyään kiinni asia ratkaistaan vaikeita puhumalla,  mutta jos nainen tekisi saman niin se on kerrasta poikki.

Kyllä asia nyt on vain niin, että jos miehenä ei pysty itse olemaan hyppäämättä vieraissa niin ei pitäisi olla minkään valtakunnan kanttia tai oikeutta vaatia sitä toiseltakaan.

Tietysti nainen on usein hankalassa tilanteessa ja alaisteisessa asemassa jos on lapsia eikä mahdollisuutta tehdä duunia. Siinä voi tehdä huonoja päätöksiä lasten takia.

Tarkoitatko nyt huoraamista vai mitä? Jotenkin vaikuttaa siltä että yrität puolustella naisen pettämistä lapsilla. "Enhän minä muuten, mutta lasten takia..."

Kyllä asia nyt vain on periaatepäätös; joko pettää tai on pettämättä. Sitä ei voi puolustella yhtään millään, edes lapsilla tai humalatilalla. Joko moraali pitää tai sitten se ei pidä.

Sitä voi yrittää antaa anteeksi tai palauttaa luottamusta mutta se ei aina vain ole mahdollista vaikka kuinka haluaisi. Jos kerran pettää niin toivottavasti se on ollut sitten kaiken sen arvoista, koska toista ei tule. Ei enää, ainakaan omalta osaltani.

Vierailija

Ei vaan, että nainen on alisteisessa asemassa tuollaisessa miehen pettämistilanteessa ja joutuu usein nöyrtymään antamaan anteeksi, koska ei lasten/talouden takia pysty jättämään miestä. Usein taitaa olla niin että tuollainen mies on ruhjonut naisen myös henkisesti ja toisinaan varmasti fyysisestikin vaille omaa tahtoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat