Kommentit (2)

jari markkanen

On se hyvä että ihan rautalangasta väännetään asioita jotka mummot, mummojen äidit ja mummojen mummot on aina tienneet. Äidit ei jostain syystä ole noista piitanneet ja ovat saman tietämättömyyden siirtäneet eteen päin. Ihan sama asia kuin Volga 30-päivässä Ville toteaa. "Venäläiset on 70-luvulla ohjanneet avaruudessa olevaa kameraa tietokoilla ja 2000-luvulla Ladan ovet ei pysy kiinni". " Jossain kohtaa kehitys on sitten katkennut..." Itse en tule suomi ämmistä kumppania löytämään koska mentaliteetti on se mikä on. Vaan Slaavi naisista se löytyy. Siellä Nainen ei ole alistettu vaan perheen arvojen vaalija ja itse asiassa kunkku perheessä. Toisekseen Slaavi kulttuuriin ei kuulu vanhojen kaiveleminen eikä ns jäkättäminen

Annikki.

Emme me kaikki Suomen naisetkaan vanhoja muistele emmekä jäkätä.Riippuu luonteesta.Itse en noita kumpaakaan harrasta.Minä haluan että mies on perheen pää,tosin hän ottaa minut kaikessa hienosti huomioon.Haluan hoivata ja passata häntä eikä tulisi kuuloonkaan että laittaisin mieheni esim.siivoamaan.Jos joskus tulee aika etten pysty siivouksia tekemään,sitten ne saa hoitaa joku palkollinen.Arvostan häntä niin paljon.Kun siivoilen,mies lähtee lenkille kun on kova liikkumaan.Myös marjat ja sienet hän hoitaa metsästä kotiin.Hyvin on pyyhkinyt nämä 31 vuotta tällä "reseptillä." Arvostan toki Sinunkin mielipidettäsi,kukin sen itse parhaiten tietää kenestä tykkää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat