Kommentit (12)

Arja Paakkanen

Voi Luoja näitä tutkimuksia! Tänään olen lukenut jo kaksi älykkyys"tutkimusta". Toisen tutkimuksen mukaan laiskat ovat älykkäämpiä. (?) Ja viimeistään tämän tutkimuksen perusteella älykkyystoiveeni suorastaan romahtavat kohdaltani. Kyllä minä aika paljon kaikkea murehdin (maailmantilasta pikkuasioihin), mutta tuo alkoholin käyttö kun ei ole edes ryyppyyn yltänyt. Peräti raivoraittiiksi haukkuvat.

Rennosti älykäs

Alkoholi ei tee älykkäästäkään älykkäämpää, vaan tyhmemmän. Tämän sanomiseen ei tarvita tutkimusta, vain sitä muodista mennyttä maalaisjärkeä !

Politics

On todettu, että parin oluttuopin jälkeen ongelmanratkaisukyky paranee. Siitä eteenpäin se tosin huononee. Elikkä tyhmäkin on pienessä nousuhumalassa viisaampi!

näinontanakele

Kiroilu auttaa keskittymään ja purkaa stressiä.  Kiroilussa ei ole muuta vikaa kuin, että se vaivaa pikkusieluisia hienopieruja, jotaka lähestyvät elämää suu hölmösti auki tai nurkkaan tuijottaen.

Raivoraitispitkäelämä

Ei kovin sivistyneeltä näytä, kaljatölkkien raahaaminen. Minuakin ovat kerenneet moittimaan monenlaisilla sanoilla. En ole elämässäni kahvia

väkevämpää nauttinut. Luulen viettäneeni vaiherikkaan elämän, monenmoisine harrastuksineen. Muistaa ainakin mitä on puuhaillut.

Juoppo

Rennosti älykäs kirjoitti:
Alkoholi ei tee älykkäästäkään älykkäämpää, vaan tyhmemmän. Tämän sanomiseen ei tarvita tutkimusta, vain sitä muodista mennyttä maalaisjärkeä !

Ja se, että et joko ymmärtänyt lukemaasi tai jaksanut lukea tekstiä loppuun, todistaa ettet ilmeisesti juurikaan nauti alkoholia :)

Vierailija

Olin jo riemastumassa sillä,(tietenkin nämä tutkimukset ovat tehty arvostetussa höpölöpö instituutissa) minulla on pahana tapana kiroilu, liiallinen valvominen ja muuta sellaista. Päätin jo uskoa tähän, mutta huomasin, että olen siisti ja alkoton. Eli ei pidä paikkaansa.

Yöihminen

Juoppo kirjoitti:
Juuri siksi me fiksut juommekin enemmän. Elämä on helpompaa, kun alentaa älykkyyttään maalaisjärjen käyttäjien tasolle.

Todellakin. Yksinkertaisia ihmisiä on helpompi kestää humalassa. Harmi, etten tykkää humalan seurauksista eli krapulasta. Ois niin kiva olla humalassa useammin. Mutta koska en voi juoda usein krapulan takia, niin tyydyn välttelemään yksisilmäisiä ihmisiä ja elämään öisin. Sitäkään ei aina voi tehdä, mutta elämä on...

ikäihminen

Puhuttiin varmaan kohtuukäyttäjistä, ei mene muisti.. ja muukin vapaa tyyli lienee kohtuullista eli ei ole ehdottomia valintoja puoleen tai toiseen, sitä kai älykkyys tarkoittaa. Toisia loukkaamatonta vapautta...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat