Kommentit (7)

EiEnääKoskaan

Ystäväni olivat heitelleet ilmaan epämääräisiä vihjauksia puolisostani jo tovin. Sitten eräs ystäväni kävi yhtäkkiä kovin etäiseksi ja lopulta poisti minut Facebook-kavereistaan. Kun kysyin puolisolta suoraan onko hänellä suhde tuohon ystävääni, puoliso kielsi.
Lopulta asia selvisi, kun murtauduin puolisoni tietokoneelle ja löysin sieltä erinäisen määrän useankin ystäväni kanssa käytyjä pikaviesti-keskusteluja. Mitään ei jäänyt näissä keskusteluissa epäilyn varaan ja käsitykseni läheisinä pitämistäni ihmisistä muuttui rajusti.
Puolison kanssa yritimme jatkaa, mutta ei siitä mitään tullut. Luottamus ei koskaan palautunut. Eropäätös oli lopulta minun ja mitä pidemmälle aikaa kuluu, sen viisaammalta päätös tuntuu.

ferrarienrique

Siltähän näyttää... että itse melkein kuuntelisin "Olet todella kaunis......"

Ihan itse saat sitten arvioida sitä järkevyyttä.

Loppujen lopuksi, elät vain yhden kerran.

Lukiessani viestiä havaitsin siellä tekstissä murtautumis mainintoja... olen mies lukija, joten en todellakaan, ymmärrä tyypillisten naisten mahdollisia toimintatapoja ja jäin nytkin miettimään onko kirjoittajana todella ollut nainen.

On muuten hyvä, että toisessa sukupuolessa on kiehtovaa, asioita joita ei tiedä, joskus ne voi vaikka auttaa rakastumaan entistä vahvemmin.

Arska99

Joka tarinaan voisi liittää : olin ollut miehelleni seksuaalisesti haluton jo pitkään jne. Mies ei oikeastaan pettänyt vaan vietti omaa aikaansa toisen naisen kanssa. Nainen siis  petti miehen haluttomuudellaan...

Pooko

Muija hoki 10 vuotta että suhteemme on loppu.

No ajattelin että se on sitten loppu ja lopetin kaiken läheisyyden ja menin vieraisiin, sillä kepaan sinne hyvin. Nyt olen mukamas pettänyt häntä? Ei! Hänen osaltaan suhde oli loppu jo 10 vuotta sitten kuten hän hoki ja minäkin lopetin sen puolesta taistelemisen viimein. Joten en pettänyt kuin itseäni 10 vuotta.

hämmästynyt

Miten tämä 48-vuotias nainen (valehtelua lukuunottamatta) kokee tulleensa petetyksi jos ovat miesystävänsä kanssa olleet avoimessa suhteessa ja vapaita tapailemaan muitakin?

Petteri82

Omalla naisellani on myös mielenterveysongelmia. On masennusta ym.Itse kyllä seison hänen vierellään loppuun asti, ja olen tukena niinkuin vain voin. Pettämistä en minäkään kyllä hyväksy!

Vierailija

Arska99 kirjoitti:
Joka tarinaan voisi liittää : olin ollut miehelleni seksuaalisesti haluton jo pitkään jne. Mies ei oikeastaan pettänyt vaan vietti omaa aikaansa toisen naisen kanssa. Nainen siis  petti miehen haluttomuudellaan...

Jos ei halut jostain syystä kohtaa ja seksi on tärkein asia, niin suhteen voi ihan reilusti lopettaa. Mikä tämän ymmärtämisessä on niin vaikeaa?

Pettäminen on aina raukkamainen teko. En voi millään tavoin kunnioittaa pettäjiä tai parisuhteessa olevien ihmisten kanssa pelehtijöitä. Selkärangattomia ihmisiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat