Kommentit (11)

Vaimo

Aika säälittävää. Etenkin tuo, joka on roikkunut 10 vuotta varatussa miehessä sen sijaan, että hommaisi oman miehen. Varmaan todellinen sankari se mieskin. Sinä toinen nainen olet surkeassa asemassa: Vietät kaikki juhlapyhät ja lomat yksin, kyttäät milloin miehellä sattuu olemaan aikaa sinulle, ei ole normaalia perhe-elämää, elämä on jatkuvaa salailua ja valehtelua, ei ole perintöoikeutta, ei mitään. Jos mies joskus vuosien jälkeen jättää laillisen vaimonsa muuttaakseen kakkosen kanssa yhteen, suhteen arjen todellisuus on usein liikaa. Tai mies jatkaa kaksoiselämää ja pettää jonkun muun kanssa sinua. Eroat lopulta miehestä. Olet kuitenkin tuhlannut kymmenen vuotta elämästäsi varattuun mieheen. Olet ehkä jo liian vanha ja parkkiintunut aloittaaksesi alusta jonkun muun kanssa ja saadaksesi lapsia. Loppuelämäsi on pilalla. Hanki oma mies, joka ei salaile sinua ja jolle olet numero yksi, ei kaksi!

Huh huh

Olin yli kaksikymmentäviisi vuotta ns. aviossa ja elin ihan normaalia elämää, jos satuin ihastumaan ja kerran jopa rakastumaan, niin tapailin ihan normaalisti. Rakkaussuhteeni kesti viisi vuotta.

En tiedä tänäkään päivänä tiesikö ns. aviopuolisoni muista. Emme koskaan keskustelleet asiasta.

Erosimme, kun en voinut kuvitellakaan elämää kahdestaan lastemme lähdettyä kotoa. Halusin, että kaikki itsenäistymme!

iseikkula

Nämä toiset naiset ja miehet eivät ymmärrä pitkän liiton ylä- ja alamäkiä, vaan iskevät kiinni siinä alamäessä. Tällöin nämä pettäjät eivät edes mahdollista suhteen ylämäkeen pääsyä, vaan pitävät kiinni omista itsekkäistä tarpeistaan. Uskon vahvasti siihen, että pettämällä ongelmansa ratkaisevat jatkavat usein samaa ratkaisumallia myös uuden kumppanin kanssa.

Vierailija

Olen itse samanlainen, kuin "toinen nainen". Minulla on jo lapset, en tarvitse niitä "suhteeni"  kanssa. Miehen lapset ovat jo aikuisia, poissa kotoa, joten en lainaile pienten lasten isää.Vietän mieluiten juhlapyhät yms. lasteni kanssa, joten en tarvitse sääliäsi-kiitos vaan. En edes halua ns. normiparisuhdetta, sillä minun tehtäväni on omistautua lapsilleni. Olemme "seurustelleet" n. 15v. ja kuten alkuperäinen kirjoittaja, uskon, että vaimo tietää. Itse en katselisi, mutta jokainen tyylillään. Minulle pikku "hemmottelumatkat", hauskat viestit ja toisistamme nauttiminen (silloin kun aikataulut sopivat yhteen) riittää. Elän eläämäni, en suinkaan odota miehen saapumista. Mikäli vaimo haluaa pestä pettäjä miehensä sukat, maksaa asuntolainaa, paapoa ja passata, tuntien, että minä se olen ykkönen - ihan vapaasti. En edes halua naimisiin tai samaan osoitteeseen miehen kanssa. Jos ja kun tämä päättyy, se on vaihe elämässäni, joka loppui, ei henkilökohtainen tuho :-)

Olenko "p...akka ?" Todennäköisesti, mutta ajattelen itseäni en tuntematonta vaimoa. Mies on häntäheikki, jos se en olisi minä se olisi joku muu. Minua on aivan turha syyttää. Mikäli liitoissa petetään, syy on olemassa.

Kunnioitus, silti pieni epäilys.

Eiväthän kaikki naiset ole valehtelevia huoria. Minä olen kärsinyt petetyksi tulemisesta, mutta en ole itse pettänyt. Kunnioitan miestäni, vaikka hänellä on aina puhelin kädessä, jopa nukkumaan mennessä, aina piilossa taskussa, ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla. Hän roikkuu myös netissä naisystäviensä kanssa ja kun kysyn asiasta, hän mainitsee, etteivät he tapaile, vanhoja ystäviä vain olevat. Siltikin yritän luottaa ja kunnioittaa häntä. Tottakai harmittaa, mutta luotan hänen sanoihinsa.

Laluh

Myös minun miehellä on on puhelin aina mukana, aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä, vessassakin. Väittää ettei ole peliä muiden kanssa, yritän välillä uskoa mutta epäilen häntä jatkuvasti.

Vierailija

Vaimo kirjoitti:
Aika säälittävää. Etenkin tuo, joka on roikkunut 10 vuotta varatussa miehessä sen sijaan, että hommaisi oman miehen. Varmaan todellinen sankari se mieskin. Sinä toinen nainen olet surkeassa asemassa: Vietät kaikki juhlapyhät ja lomat yksin, kyttäät milloin miehellä sattuu olemaan aikaa sinulle, ei ole normaalia perhe-elämää, elämä on jatkuvaa salailua ja valehtelua, ei ole perintöoikeutta, ei mitään. Jos mies joskus vuosien jälkeen jättää laillisen vaimonsa muuttaakseen kakkosen kanssa yhteen, suhteen arjen todellisuus on usein liikaa. Tai mies jatkaa kaksoiselämää ja pettää jonkun muun kanssa sinua. Eroat lopulta miehestä. Olet kuitenkin tuhlannut kymmenen vuotta elämästäsi varattuun mieheen. Olet ehkä jo liian vanha ja parkkiintunut aloittaaksesi alusta jonkun muun kanssa ja saadaksesi lapsia. Loppuelämäsi on pilalla. Hanki oma mies, joka ei salaile sinua ja jolle olet numero yksi, ei kaksi!

En halua puolustella pettämistä ja salailu yms on varmasti raskasta. Itse kuitenkin näen sen plussana, jos suhteessa ollessaan saan paljon omaa aikaa, esim joulut juhannukset jne eikä ole koko ajan joku kyttäämässä. En halua lapsia, en halua avioon, enkä halua muuttaa yhteen nykyisen mieheni kanssa. Tämä kokee sen välillä hiukan loukkaavaksi, mutta tiedän, etten pysty elämään niin "ahtaalla". Uskon että esim avoin suhde olisi oma juttuni, sillä en ole lainkaan mustasukkainen miehestäni. Haluan viettää aikaa hänen kanssaan, haluan seksiä hänen kanssaan, mutta minua ei haittaisi jos hänellä olisi joku toinen, kunhan saisin osakseni huomiota silloin kun vietämme aikaa yhdessä. Ja minkään perinnön vuoksi en seurustele, elätän itseni ihan mielelläni. Osaan siis kuvitella, miksi joku "roikkuu" varatussa miehessä eikä hommaa "omaa miestä", ensimmäiseksi mainittu antaisi itsellenikin kaiken mitä suhteelta toivon, jälkimmäinen sen sijaan yrittäisi luultavasti omistaa minut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka voi alentua toiseksi naiseksi, en voi ymmärtää :D Ihan nolouden huippua!

Itse en tiennyt olevani toinen nainen, minäkö tässä se nolo olen vai mies joka pyörittää kahta naista?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat