Kommentit (5)

Vierailija

Minulle eräs mies tokaisi kerran että olen muuten todella kaunis nainen, mutta nenäni ei ole. Olikohan kehun jälkeen pakko tehdä jonkinlainen "tilien tasaus" jotten ylpisty? Hah

Siskojenhakkaajat kuriin

Teekutsuliikkeen siskojenhakkaajilla, on joku naistenlyttäyskampanja menossa. Nainen vaietkoon srk:ssa ja yhteiskunnassa, on populistien oljenkorsiteema, ennen syksyn suuria mielenosoitusaaltoja, mahdollisia lakkoja ja muuta aktiivista toimintaa kohtaan, jota kansan taholta on runsaasti luvassa.

Kirstivaa

Eräänä iltana sanoin kaverilleni että osta mopo, vaik hällä oli jo kevarikortti. Kyllä nolotti. Kaveri löi turpaan. Sattui. En lyönyt takaisin koska menin tajuttomaksi.

Vierailija

Ihan kiva raportti, mutta tämän oisi voinut arvatakin jo. Etelän miehethän ovat olleet aina lomakohteissa tyrkkyjä. Johtuuko tiukoista uskonnollisista/perhesyistä, rahasta kuten sanoit tai kuka tietää. Ja tietysti siitä, että skandit ovat brittien ohella aika löyhäperseitä lomillaan...Suomalaiset ovat suomalaisia, useimmat kranttuja ja vähäpuheisia. En itse käytä kys. sovellusta, frendien kanssa on tullut kyllä katseltua "helmiä". Ne on hauskoja. 

Persevä

Oon kuulema muuten ihan ok tyyppi mutta vähän persevä.

No tästä on paljon vuosia aikaa kun kuulin mutta tyhmähän tuollainen kommentti on, tyhmistää sanojankin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat