Näyttelijä Mila Kunis kohtasi epämiellyttäviä asenteita imettäessään julkisilla paikoilla: ”Jos se ei ole sinua varten, älä katso”......

Kommentit (7)

Demokraatti

Imettämispaikka löytyy takuuvarmasti mualtakin kuin muiden katseiden ristitulessa!!! Onkohan tämä imettäjä ajatellut miltä siitä vauvasta tuntuu???

Kumma

Myös ulostaminen on ihmiselle täysin tarpeellinen ja luonnollinen toimitus. Pitäisikö myös sitä alkaa suorittaa julkisesti kuten imettämistä ? Ymmärrän, että imettäminen on tehtävä silloin , kun pienokaisella on nälkä, selvä juttu, mutta tuskin julkisesti kuitenkaan. 

Vierailija

Kumma kirjoitti:
Myös ulostaminen on ihmiselle täysin tarpeellinen ja luonnollinen toimitus. Pitäisikö myös sitä alkaa suorittaa julkisesti kuten imettämistä ? Ymmärrän, että imettäminen on tehtävä silloin , kun pienokaisella on nälkä, selvä juttu, mutta tuskin julkisesti kuitenkaan. 

Totta! Luulenpa, että imettäminen julkisissa paikoissa saa aikaan paheksuntaa silloin, kun rintoja ei peitetä. Olen itsekin imettänyt kolme lastani jo aikoja sitten julkisesti missä vain, mutta käytin aina huivia tai muuta vaatetta pitääkseni "tilan" yksityisenä. Kuka sellaisesta voisikaan pahastua? Ei kukaan :)

Pakko kuitenkin myöntää, että itsekin hätkähdän, kun joskus (todellatodella harvoin) näkee jonkun imettävän niin, että rinnat ovat esillä. Silloin tulee mieleen, että fokus onkin ehkä enemmän rintojen esittelyssä kuin lapsen ruokkimisessa...?

4n julki-imettäjä

Kuka IDIOOTTI vertaa imettämistä ja ulostamista. Kyllä olis saanut sut jäädä ruokkimatta lapsena, voi kiesus. Juuri tuollaisten PÄSSIEN takia äidit tuntevat aivan turhaa painetta ympäristöstä imettäettäessä. Imetys pitää lapsen elossa, mutta ilmeisesti sinun tarpeesi on hoidettu vain ulostamalla. Tee kaikille palvelus ja hyppää sieltä idioottilandian korkeimmalta kiveltä pää edeltä, jos sattuisi meneen joku palikka edes kohdalleen.

Vierailija

Minua ei haittaisi vaikka Ashton Kutcheri imettäisi itseään Mila Kunisilla julkisesti, toki olisi hyvä jos Milalla olisi huntu toimituksen ajan. Julkisesti ulostaminen on kyllä aivan eri asia kuin se että vauva imee äitinsä rintaa imettämisessä ei tule ns "epähygienistä tuotetta" maastoon. 

Kaikesta ja kaikkeen sitä huom...

Eiköhän imettäminen ole maailman luonnollisin juttu ja asia. Eikä sitä tarvitse katsoa, jos ei kerran itse jotakin halua katsella. Silmät  ja oman huomion ja tekemisen voi kohdistaa myös jonnekin aivan muualle ja toisaalle. Esim. siihen, mitä itse sillä kulloisellakin hetkellä tekee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat