Kommentit (2)

On se outoa

Niin, Melanie Trump on kertonut kirjoittaneensa pääsosin itse puheensa.

Toiseksi hän on itse antanut ne lainaukset rva Obaman puheesta tälle haamukirjoittajalle.

Kolmanneksi hän (Melania) on itse lukenut puheen, jossa on suoria lainauksia rva Omaban puheiden kohdista.

Loppujen lopuksi haamukirjoittaja on (yrittänyt/)ottanut vastuun puheesta, jonka Melani Trump on hyväksynyt ja puhunut!

Trumpit eivät ole hyväksyneet vastuunottoa kieltäytymällä erottamasta tätä haamukirjoittaa. 

Kysyn: Mitä rva Trumpin päässä liikkuu? 

Eikö aivot ajattelevi?

Millä tekopyhyydellä tätä asiaa on yritetty kuopata ikäänkuin rva Trumpilla ei olisi mitään vastuuta asiassa? Onko hän täysin johdateltavissa oleva "tuleva first lady"?       

Vapaa kirjailija Siilinjärveltä

Melanie Trump, huom. ei itse kirjoittanut esiintymäänsä puhetta. Sen todellakin kirjoitti joku aivan muu. Eikä, huom! Melanie Trumpilla ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia itse vaikuttaa puheeseen ja sen sisältöön. Hän oli vain estraadille asetettu ja hänelle sanat suuhun asetettu kaunis, eittämättä vetävän ja tyrmäävän näköinen edustusesine ja muotinukke, joka " pakotettiin" astumaan kaiken puolueen kokouksen esiintymislavan eteen. Ja edelleen pakotettiin lausumaan hänelle eteen asetetut prikulleen näytöstä ja näytelmään varten laaditut vuorosanat. 

Joten se siitä! 

Ja ennen kaikkea, kuinka ja miten paljon hänen ( Melanie Trumpin) lausumissa sanoissa ja asioissa oli mitään ja minkäänlaista todenperäisyyttä. Ja yhtäkään todella paikkansapitävää faktaa. Kirj.: S.M. Siilinjärvi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat