Kommentit (5)

jury

Olen kokenut olevani nainen, koska olen syntynyt naiseksi.  En ole tarvinnut ketään alistamaan, enkä ylistämään. Siihen, miten kokee itsensä, ei tarvita toista ihmistä.  

banaani198

Jenni on ikäisekseen harvinaisen vahva ajatus omasta ainutlaatuisuudestaan rempseä kuori-haavoittuvan herkkä sisin-tyylisenä ihmisenä.

Toiset tarvitsevat hieman enemmän elämänpolkua taakseen huomatakseen, että VALTAOSA ajattelee itsestään juuri näin.

Itse ei olekaan uniikki ja ainoa kappale tätä erityislaatuista tyyppiä, joilla on haavoittuvuutta kuoren alla.

Rempseä nainen-syndrooma on myös ERITTÄIN YLEINEN uskomus itsestä. "Mä olen niin rento ja reipas, että kaikki luulee mun olevan aina tällainen. "

Hmm. ..Ihmisillä on työrooli, kotirooli, harrastusrooli jne. Suurin osa on rempseä omasta mielestään jossain arjen "roolissaan" , mutta harva jättäytyy noin vakavana roolinsa vangiksi.

Rentoudu Jenni! !! Älä ota itseäsi niin hirrrrrveän vakavasti! !!! Keskity elämään ja ympäristöön, niin ei tarvitse luokitella ja lokeroida itseä niin aktiivisesti. Relax!

banaani198

Jennillä on ikäisekseen harvinaisen vahva ajatus omasta ainutlaatuisuudestaan rempseä kuori-haavoittuvan herkkä sisin-tyylisenä ihmisenä.

Mutta se on ymmärrettävää. Toiset tarvitsevat hieman enemmän elämänpolkua taakseen huomatakseen, että VALTAOSA ajattelee itsestään juuri näin.

Itse ei olekaan uniikki ja ainoa kappale tätä erityislaatuista tyyppiä, joilla on haavoittuvuutta kuoren alla.

Rempseä nainen-syndrooma on myös ERITTÄIN YLEINEN uskomus itsestä. "Mä olen niin rento ja reipas, että kaikki luulee mun olevan aina tällainen. "

Hmm. ..Ihmisillä on työrooli, kotirooli, harrastusrooli jne. Suurin osa on rempseä omasta mielestään jossain arjen "roolissaan" , mutta harva jättäytyy noin vakavana roolinsa vangiksi.

Rentoudu Jenni! !! Älä ota itseäsi niin hirrrrrveän vakavasti! !!! Keskity elämään ja ympäristöön, niin ei tarvitse luokitella ja lokeroida itseä niin aktiivisesti. Relax!

Sukupuolierot ovat totta

Suomen sukupuolierot täysin kieltävä äärifeministinen kulttuuri johtaa juuri tuohon - että nimenomaan nämä ns. feministit hakevat tosi machoja puolisoita ja usein se on joku patriarkaalisesta kulttuurista tuleva mamumies!

Esim. joku Naisasialiitto unionin ääni vaatii suomalaiselta mieheltä äärimmäistä pehmoutta ja suorastaan alistumista naisvaltaan, mutta itse sitten henkilökohtaisessa elämässä könytään alistavien muslimien tai afrikkalaisten kanssa. Sitten on kiva julistaa, että islam ei alista naisia - vaan jopa naisen säkittäminen ja sulkeminen kotiin onkin yhtäkkiä naisen syvää kunnioittamista, kun kyse vain on islamista. Kauhistuttaa normaaleja ei-äärifeministejä tällainen ääripään epätasa-arvo ja sovinismin, suorastaan misogynian glorifiointi. Vetoavat arvo- ja kulttuurirelativismiin sekä intersektionaaliseen feminismiin...

Äärifeminismi tuhoaa kunnioituksen sukupuolten väliltä ja tappaa myös sen romantiikan!

Suomeen tarvitaankin länsimaisia konservatiivisia ja kristillisiä arvoja sekä sukupuolierojen realistista näkemistä - ja jo alkaa romantiikkakin kukkia enemmän, kuten esim. muusta Euroopasta nähdään. Miehet joutuvat tavoittelemaan naisia, eivätkä naiset suostu kenen tahansa matkaan, vaan kunnioittavat itseään enemmän. Tosiasia on, ettei nainen kunnioita nyhveröä tai vastuutonta hulttiota, eikä mies mitään horoa; toki siis hyvä sukupuolimoraali on suositeltavaa miehellekin.  Suomessa nimittäin sekä miehet että naiset ovat aivan harvinaisen tyytymättömiä toisiinsa ja syy on äärifeministisissä sukupuolierot kieltävissä arvoissa.

Omien arvojen, tavoitteiden ja toiveiden tarkka itsetutkiskelu - ja siitä sitten vain ponnistamaan kohti kestäviä ihmissuhteita, joissa vallitsee molemminpuolinen rakkaus, kunnioitus ja arvostus!  

Nainen TM

Oliko ihan pakko laittaa etusivulle joka kassalla nähtäväksi masokistinen sanoma joka yhdistää alistettuna ja objektina olemisen naiseuteen? Jos joku noin ajattelee, on kyseessä kyseisen henkilön oma ajatusharha ja -ongelma. Kuitenkin tällaiset ulostulot julkisuuden henkilöiltä luovat vähäisemmillä älynlahjoilla varustetuille sekä vielä kehittymässä oleville nuorille ihmisille harhan naisilla olevan jonkinlainen sisälle rakennettu tarve tulla kaltoinkohdelluksi. Erittäin vaarallinen viesti!

Ylipäätään ihmetyttävät ihmiset jotka omien suppeiden kokemustensa perusteella tekevät universaaleja yleistyksiä siitä mitä on olla nainen tai mies ja esittävät niitä ikäänkuin sääntönä kaikille. Aika moni ei mahdu kulloisenkin typeryksen nainen tai mies tuotemerkin määritelmään ja hyvä näin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat