Kommentit (14)

Mies38v

Naisen fyysisistä mitoista ei saa sanoa mitään - jokainen on kaunis sellaisena kun on.

MUTTA AUTA ARMIAS JOS MIES ON 160 SENTTIÄ! JUMALAUTA, PAKOON, PAKOON!

Miten voi olla näin kaksinaismoralisti?

Vierailija

Jumalauta, kun katoaa täältä ihan kiihkottomatkin kommentit, minulta ja muut edelliset. Mitäs hedvekin peliä siellä toimituksessa pidetään?

Vierailija

Enpä oo naisena koskaan tajunnut tätä pituusläppää, miks ihmeessä miehen pitää olla pidempi ja miten se pituus määrittää miehuutta, hä? Yäk.

Toki olen itse vain 165-senttinen, mutta en vaan tajua. Ei sitä voi terveyssyilläkään perustella, kuten esim. ylipainoa. 

Onko tämmösillä naisilla jotenkin huono itsetunto? Sitten kun lompakko on paksu, pituudella ei olekaan väliä, vrt. eräät anumatit...

nainen 55 v.

Itse olin nuorempana tosi tarkka siitä että mies on pitkä. Itse olen 1,61 mutta lähes tulkooon kaikki mieheni ovat olleet lähes 2 metrisiä. Nyt vanhempana sillä ei enää ole suurtakaan merkitystä mikäli mies on muuten sopiva. Tällä hetkellä tapailen miestâ joka tuskin on itseäni muutamaa senttiä pidempi. Niin ne ajatukset muuttuvat...

marga

Pituudella ei todellakaan ole todellista merkitystä, kannattaa tutustua paljon tärkeämpiin asioihin, niihin ei ensi vilkaisulla ole pääsyä.

M40

Mies38v, eiköhän se ole miestenkin etujen mukaista hakea suunnilleen oman pituista seuraa. Naisille nämä perusjutut tuppaavat olemaan niin sisäsyntyisiä, mutta meidän miesten pitää se elämänkokemuksen kautta oppia.

Piipe

Tämä kirjoittaja tulee jäämään sinkuksi. Kreikan Jorgoksien jälkeen ei kelpaa enää suomalainen tavallinen mies, vaan kirjoittaja luulee markkina-arvonsa olevan korkeampi kuin mitä on. Toki Kreikassa naisen lompakon koko määritteli hänen arvonsa gigolojen keskuudessa korkeammaksi kuin mitä tasa-arvoisensa Suomessa. Ehkä kirjoittajan kannattaa laventaa hakualuettaan niihin lyhyisiin, lihaviin, elämänkoululaisiin, jos ei halua jäädä sinkuksi. Ehkä sieltä löytyykin se elämän mies

Aikuisen näköinen nuorekas nainen

Kahvilatreffeille tuli mies, joka oli unohtanut kertoa olevansa 160-senttinen.

Muistikohan jutun kirjoittaja kertoa rehellisesti riippuvista nahkapusseistaan, tummentuneista hampaistaan tai lantiota leveämmästä vyötäröstään? Ehkäpä? Harva 45 vuotias daami on enää itsekään niin priimakunnossa, ja tiedoksi, miehiä ei tinderissä kiinnosta naisen akateemisuus pätkän vertaa. Panoseuraa sielä haetaan.

Mutta ehkä tarinan olikin tarkoitus provosoida lukijoita?

ÄO 162

Itse olen 168 cm mies. Olen elämäni aikana seurustellut itseäni pitempien, hyvin kauniiden naisten kanssa ja todennut, että fiksuimpia naisia ovat juuri ne naiset, jotka eivät katso esimerkiksi miehen pituuteena. 

tässä pelissä ei voi voittaa...

Olisi kiva kuulla onko kirjoittaja edelleen Tinderissä. Itse olen roikkunut noilla seuranhakuportaaleilla ja tavannut todella paljon miehiä. Todellisessa elâmässä kuitenkaan kemiat ei kohtaa. Sitä voi kirjoitella mitä mielenkiintoisimpia juttuja ja antaa itsestäân huipputyyppi-kuvan mutta pettymys on yleensä suuri kun totuus on toisenlainen. Olen tullut siihen tulokseen että paras tapa edelleen olisi jos törmäisi todellisuudessa johonkin mielenkiintoiseen ihmiseen. Mutta se on tosi vaikeaa nyt jo kuuttakymppiä käydessä vaikka ikâistäni nuoremmalta näytänkin. Perässä hiippailevat nuoret miehet seksin toivossa ja ikâiseni vapaat miehet - kiitos ei...Enkä siis asu Suomessa eli en arvostele suomalaisia miehiä!

Pituusrasismi

"Kahvilatreffeille tuli mies, joka oli unohtanut kertoa olevansa 160-senttinen." Pituusrasismia pahimmillaan. Auta armias jos olet naiselle liian lyhyt ei ole mitään asiaa parisuhdemarkkinoille.

Nainen 40vee

"Kahvilatreffeille tuli mies, joka oli unohtanut kertoa olevansa 160-senttinen."

Tämä särähti aika pahasti tämän naisen korvaan, täysin mauton ja asiaton kommentti

tuska

Tässäpä artikkeli missä kaikki yli 40 vuotiaat eronneet tasapäistetään

traumaattisiksi exän potkimiksi, tunnetasoltaan epävakaiksi.

Minä satun kuulumaan tähän ryhmään mutta olin naimisissa siihen asti kun lapseni

kasvoi henkisesti riittävälle tasolle.

Siihen asti kun erosta päätettiin olin jo valmis astumaan seuraavaan suhteeseen.

Tämän artikkelin lukijat ovat kuitenkin fiksumpia kuin sen kirjoittaja, joten luotan

ettei mitään vahinkoa tapahdu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat