Sivut

Kommentit (21)

kansantarua

tuota "veivaamis" paikkaa lähinnä oleva silmä ei näe muutenkaan mitään.

ja varsinaisiin näköhermoihin ei ole vaikuttavaa yhteyttää tuolta "veivaamis" paikalta

olisiko aika pistää kansantarut ja uskomukset jo roskakoriin

tämän aisan on todettu vaikuttavan terveyteenkin hyvälaatuisesti :)

Pimppareiän sormettaja

Itse tyydytän itseni pari kertaa viikossa omilla sormillani itseni vaikka mieheni kanssa pannaan 1-2x viikossa. Pitää vaan saada omaa sormea sisään kun mies ei pysty panohommiin kun max kaksi kertaa viikossa.

Nimimerkillä erittäin onnellisesti kahdessa minuutissa sormettamalla ( reikään, ei juurikaan klitoriksen koskettelua) tuleva nainen vm 79.

Nainen 25

Raju masturbointi isolla dildolla leveänä olevaan tussuun niin johan huutamaan tän naisen saa. Itsetyydytys tervettä!!

Eikä ole karvaiset kädet!

ladymoist

Olen heterosuhteessa oleva nuorehko akateeminen nainen mutta kirjoittelen salaa seksinovelleja naisten välisestä seksistä sekä itsetyydytyksestä... Mikään ei saa minua niin märäksi kuin nuo salatut fantasiani, joista en tiedä voinko koskaan jakaa niitä miehen kanssa

N48.

Minä nainen 48v. tyydytän itseni useinkin jos mieheni ei tee sitä. En häpeile tehdä sitä mieheni vieressä  illalla kun sängyssä ollaan. Käytän sormia, erillaisia dildoja ja liukkaria myös. Tuntuu ihanalta kun laukeaa kerran tai pari ja sitten nukahtaa tyytyväisenä. Seksiä haluan ( tarvitsen )  nykyisin päivittäin.

HiekatSaaPois

Huussi kirjoitti:
Kyllä tämä kuulkaa on sitä itsensä saastuttamista. Teillä menee näkö tuossa hommassa kun sitä yhtenään veivaatte. Ettekö häpeä?

Ei näy mitään mut fiilikset on hyvät.

Vibraattori

Saan orgasmin hieroma sauvalla kun sillä hieroo klitorista ja liikuttaa hitaasti pimpissä ja kun kuuluu kova litinä ja sitten kiihyttää tahtia niin tulee orgasmi pidän 2 tunnin tauon ja sitten uudet orkut orkut ovat kovat sitten vielä sauva perseeseen ja taas tulee saan useita orgasmeja sen päivän aikana kun menen nukkumaan hieron vielä yhdet orgasmit ja uni maistuu

Nainen 51

En tee mitään. Ne vaan tulevat itsekseen. Ja parhaita. Parempia kuin itse tehtynä tai miehen kanssa saatuja. Ja kestävät iäisyyden. Meinaa taju lähteä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat