Kommentit (7)

Vierailija

Miks ees tutkia kun tietää ettei hoitoja halua parempaa elämää elää tietämättömänä asiasta ja näin ollen terveenä. Kerran ollut syöpä ja siihen hoitohelvettiin ei kukaan lähde uusiksi.

Elina27

Minusta rintojen tutkiminen itse on vaikeaa, varsinkin se painelu,vaikka itse tietääkin suunnilleen, miltä omat rinnat kuuluu näyttää. Tutkiminen on kuitenkin tosi tärkeää. Erityisesti jos syöpiä on suvussa. Rintasyöpä voi tulla alle kolmikymppisellekin,mutta käsittääkseni siihen on tosi pieni riski, varsinkin jos ei ole suvussa sitä.

Joyful

Ystävättäreni löysi rintasyöpänsä juuri näin kolme kuukautta sitten. Tämä olisi tärkeätä tietoa kaikille jota pitäisi uutisoida Pokemonien etsimisen ja turhien julkkisten älyttömyyksien sijaan.

Zirup

Ekaa kertaa kuulen tämmöisestä "hymykuopasta" tississä ja olen jo 50v. Suomessa ei huudella/kirjoitella näistä asioista tarpeeksi. Syytä olisi.

Terveys tärkein.

Minä kävin tokokuussa 2012 kuvauksissa, ei löytynyt mitään. Lokakuussa 2012 aloin ihmettelemään kosketusarkuutta kun repun hihna hankasi kainalon seutua. Samoin turvavyö päällä ihmettelin pientä kirvelevää kipua. Tunnustelin rintojani, ei kyhmyä vaan sellainen kova alue rinnan yläosassa. Lääkäriin ohutneula näyte ja kuvaukset paljasti 2 sentin kasvaimen. Rinta ja imusolmukkeet poistettiin. Tulee siis 14 vuotta jouluna leikkauksesta.

Kumpikampi

Että voi sitten viettää elämänsä rintojaan tutkiskellen? Julkkiksista ei ole pakko lukea, jos ei kiinnosta. Pokemonia pelasin viime vuonna, kävin tunnin lenkin kolme kertaa arkipäivinä +vkonloput. Nyt makaan sohvalla. Sienimetsään en kerkeä, kun työt loppuu 16-17. Ei siksi, että olis muuta, vaan koska metsät tyhjiä siihen mennessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat