Kommentit (10)

Vierailija

Kaikki itsestään selviä määreitä hyvälle seksille. Mutta sanallakaan ei kukaan sano, mitä (mieheltä) vaaditaan hyvään seksiin. Miehille seksi lienee aina vähintäänkin tyydyttävää, mutta nainen ei voi jokaisen miehen kanssa nauttia. Jotta seksi olisi hyvää myös naisen kannalta, mieheltä vaaditaan ensinnäkin riittävän isoa työkalua. Mikään keskimittainen ei todellakaan riitä, ellei sitten satu olemaan hirvittävässä puutteessa.

Kalle

Erikoinen juttu. Kaikki ainakin naisvastaajat on alle 40v. Tietävätkö vielä mistään mitään? Itse olen yli 70 mies. Tuntuu, että vasta nyt alan olla hiukan tietoinen siitä sun tästä. Enkä todellakaan ole mikään peräkamarin poika. Ainakin sen tiedän, että sen kuin paranee, mitä enemmän tulee ikää. Elämästä kannattaa nauttia.

67v

HARRASTAN SEKSIÄ NUORTEN MIESTEN KANSSA EN YMMÄRRÄ MITÄ SIINÄ ON VÄÄRÄÄ KYLLÄ VANHALLAKIN HORMONIT HYRRÄÄ NUORET MIEHET PYSTYVÄT TYYDYTTÄMÄÄN MINUN SEKSI HALUSI ELIN SEKSITTÖMÄSSÄ AVIOLIITOSSA 10 V NYT ANNAN PALAA 2 KERTAA PÄIVÄSSÄ SAAN MUNAA OLEN ERITTÄIN VIRKEÄ SEKSIN ANSIOSTA

RAILI 38

67v vastaan sinulle harrasta vaan seksiä nuorten miesten kanssa jos siltä tuntuu anna mennä vaan älä välitä mollamisesta saat varmaan hyvää seksiä seksi tekee hyvää vanhalla iällä kerroit että et ole saanut seksiä 10v nyt vaan munaa vakoon ja nauti nuoresta munasta olen sinun puolella jos pimsa kestää sinne vaan nauti orgasmeista

Arto25v

Minä olen saanut vanhaa pimsaa ja hyvää oli nainen oli märkä ihmettelin kuinka 60v voi olla niin kiimassa hyvää teki ja orgut tuli se nainen otti vielä suihin sinä 67v haluaisin panna sua saat näköjään nuorta munaa taidat olla kiimainen saisit täältä kovaa kalua ja myös perseeseen johdatan sinut hekuman huipulle

Asko 28v

67v vastaan sulle olen täällä kalu tanassa täältä saat hyvää seksiä et ole liian vanha minulle suositeltiin vanhempaa naista että ne ovat kiimassa ja antavat helposti minä naisen sinua myös perseeseen saisit kovaa kalua

Vierailija

Hei, hei
Itselläni kokemusta isosta ja pienestä. Olen n ehdottomasti sitä mieltä, ettei koolla ole merkitystä. Se on tekniikka ja tunne, jotka vaikuttavat täydelliseen lopputulokseen😍

Vierailija

vain sairas ihminen kiihottuu pettämisestä ja se on sexin vastakohta. todennäköisesti hehkutat sun noloa aktias, koska huono itsetunto. paras nainen sängyssä on rehellisin eli kaunein. jakorasiat nolaa ittensä, oksennus päälle.

Kairaaja from Ypäjä

Siis pesis maila vaan römpsään tai musta poika satulaan niin kaikki on on letkujen suhteeseen.Ps.Hyvä Niger Boy and Senegal ja tervetuloa Suur Suomeen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat