Kommentit (2)

20v kokemuksella urheilijoita ...

No just. Näin okeana ammattilaisena voin sanoa että olisi hyvä että nämä "personal trainerit" oppisivat ensin itse tekniikat ennenkuin alkaisi tekemään tälläisiä opetusvideoita.Näitä hölmöjä näkee kokoajan jossakin sotkemassa. Hänen lähtöasento tulisi olla paljon alempana ja hän nostaa tankoa perse pystyssä kun se peffa tulisi olla alhaalla nilkoissa,silloin helposti nostaa selällään kun laittaa painoa lisää ja se on väärin! Nää arpajaisista PT paperit voittaneet ohjaajat eivät todellakaan osaa liikeratoja oikein ja oikeat ammattilaiset joutuu heidän jälkeen korjaa heidän vanhoja asiakkaiden tekniikoita! Hänen kropasta päätelleen aika tavallinen mimmi jolla ei paljon taustaa raudan nostelusta päätti vaan yhtenä päivänä että alanpas peeteeksi ja tässä tulos! Ei osaa itsekkään oikeaa tekniikkaa!Parhaat tekniikat osaavat ne joilla on salitaustaa monia vuosia,kroppa sen näköinen ja kehonrakentajat!

20 vuotta voimanostoa

20v kokemuksella urheilijoita valmentanut kirjoitti:
No just. Näin okeana ammattilaisena voin sanoa että olisi hyvä että nämä "personal trainerit" oppisivat ensin itse tekniikat ennenkuin alkaisi tekemään tälläisiä opetusvideoita.Näitä hölmöjä näkee kokoajan jossakin sotkemassa. Hänen lähtöasento tulisi olla paljon alempana ja hän nostaa tankoa perse pystyssä kun se peffa tulisi olla alhaalla nilkoissa,silloin helposti nostaa selällään kun laittaa painoa lisää ja se on väärin! Nää arpajaisista PT paperit voittaneet ohjaajat eivät todellakaan osaa liikeratoja oikein ja oikeat ammattilaiset joutuu heidän jälkeen korjaa heidän vanhoja asiakkaiden tekniikoita! Hänen kropasta päätelleen aika tavallinen mimmi jolla ei paljon taustaa raudan nostelusta päätti vaan yhtenä päivänä että alanpas peeteeksi ja tässä tulos! Ei osaa itsekkään oikeaa tekniikkaa!Parhaat tekniikat osaavat ne joilla on salitaustaa monia vuosia,kroppa sen näköinen ja kehonrakentajat!

Maastaveto eli mave on voimanosto liike ei niinkään bodari liike, vaikka jotkut bodaritkin saattavat sitä tehdä. Se miten PT liikkeen videolla teki meni ihan oikein. Tosin lisäisin vielä sen, että on tärkeää että tangossa on levyt. Syystä että veto lähtee alusta asti säärtä pitkin ja että sen kuuluu kulkea säärtä pitkin koko ajan. Jos tanko on kauempana tulee suurempi vipuvarsi joka taas pitkällä juoksulla rasittaa alaselkää... Se miksi persettä ei lasketa nilkkoihin johtuu taas siitä, että menetät vedon tehosta todella paljon. Eli molemmat tavat ovat oikein, mutta takapuoli ylhäällä vedetään enemmän...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat