Kommentit (8)

Kaius

Näitä lukiessani päätin juuri ratkaista haluttomuuden suhteessamme käymällä vieraissa. En minä tahdo vuositolkulla olla suhteesta huolimatta puutteessa ja elää ilman seksiä. Pidän itsestäni huolta ja olen mielestäni tehnyt kaiken sen eteen, että seksielämä toimisi, enkä jaksa sellaista enää. Jollei naista huvita tehdä mitään asian eteen, niin vittuako se minun ongelmani on.

kuihtuva kukkanen

samaan olen itsekin päätynyt. Mitäs tässä enää kituuttaa, kun toista ei huvita, vaikka miten panostan, pukeudun hyvin, huolehdin ylkonäöstäni, olen hyväkuntoinen ja varaan aikaa.... kyn ei miestä kiinnosta niin ei sitten. Jospa jotain toista kiinnostaa.

ei todellakaan aina ole nainen joka kärsii haluttomuudesta.

ss

meillä ei oo vaimoa kiinnostanut pariin vuoteen seksi. Aina joskus kun hänellä sattuu mieli tekemään niin jotain sutinaa voi tulla, mutta edelliset 100 minun ehdotusta on tyrmätty. Olen tehnyt päätöksen että jos saumaa tulee käydä vieraissa niin sen tulen tekemään.Pitäkööt akka pillunsa!  En pidä sitä edes pettämisenä kun toinen on irtisanoutunut seksistä. Sormuksia ei sormissa olisi mikäli samanlainen pihtari olisi aikoinaan ollut. Mies 30v

Pari suhdetta

"vieraissa" käyminen voi joskus olla ratkaisu, pettäminen ei - ja kyllä, se on pettämistä, jos se tehdään toisen selän takana. Seksuaalisuudessa oleviin eroihin ei juurikaan kiinnitetä huomiota parinvalinnassa. Oletetaan, että kaikkia kiinnostaa samat asiat samassa määrin. Näinhän ei kuitenkaan ole, vaan seksuaalisuudessa on suurta vaihtelua. Alkuihastuksen "pupuvaiheen" jälkeen erotkin tulevat esiin.  

Olen aina ollut melko "huonosti syttyvä". Tätä ongelmaa puimme mieheni kanssa vuosikaudet, kunnes vasta reilusti päälle kolmekymppisenä aloin todella ymmärtää seksuaalisuuttani. Olen tällainen "50 shades" -tapaus, joka vaatii rankemman puoleista seksiä syttyäkseen. Mieheni taas ei moisesta ole kovinkaan kiinnostunut, vaikka onkin aiheeseen perehtynyt, ja sen myötä seksielämäkin on alkanut toimia paremmin. Päädyimme kuitenkin - yhteisestä sopimuksesta - polyamoriaan, jossa molemmilla voi olla muita kumppaneita (ja on ollutkin). Tämä ratkaisu on toiminut nyt useita vuosia. Olemme molemmat sitoutuneita suhteeseemme, keskustelemme, ja nautimme elämästä. Avoimuus, keskustelu ja rehellisyys ovat olleet asiassa kaikki kaikessa.

peku

Vakavaan parisuhteeseen tulee mennä ainoastaan, mikäli seksuaaliset halut ja tarpeet kohtaavat. Seksuaalista kuntoa tulee ylläpitää kaiken aikaa ja se on molempien tehtävä

Vierailija

Mä mietin pää sekaisin mitä tehdä... pettääkö jotta saisin seksiä vai tyydynkö osaani seksittömässä suhteessa. Molemmat vaihtoehdot tuntuvat huonoilta.
Tuntuu karmealta kun yhteys on kadonnut. Se yhteenkuuluvuuden tunne joka on läsnä kun rakastelet rakkaasi kanssa... mennyttä.
En haluaisi pettää miestäni, mutta en haluaisi elää ilman seksiäkään. En tiedä mitä tehdä.

Olkaa ihmisiksi!

Tähän ovat nyt kolme miestä (seitemästä vastauksesta, eli melkein puolet) kirjoittaneet, että ovat päättäneet joko pettää tai "vaihtaa" vaimoa. Miten miehet voivat olla näin selkärangattomia, itsekkäitä ja epärehellisiä selkäänpuukottajia? Jos suhde ei toimi, etkä millään saa niin paljon seksiä, kun haluat, niin kerro se sitten rehellisesti vaimollesi, että en voi elää näin. Jos sinulla on halua yrittää selvittää tilannetta, niin voitte mennä parisuhdeterapiaan, ja yrittää selvittää tilannetta, mutta jos et ole siihen halukas, kerro se vaimollesi ja että haluat ottaa eron, sitten otat rehellisesti eron ennen kuin aloitan uuden suhteen. Toistakin ihmistä koskevia päätöksiä ei tehdä salaa toisen selän takana.

Kuka sanoi, että miehet muka sanovat suoraan? Se ei valitettavasti pidä parisuhdeasioissa paikkansa, toimivat selän takana todella epärehellisesti, vaikka kaikken osapuolten (myös lasten) etu olisi, että asiat selvitetään avoimesti ja rehellisesti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat