Mitä sinä salaat vanhemmiltasi?

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Me Naisten 39/2010 artikkelissa Älä kerro äidille naiset paljastavat, etteivät uskalla kertoa vanhemmilleen kaikkea esimerkiksi parisuhteestaan, rahankäytöstään tai tupakoinnistaan.

Kerro, mitä sinä et uskalla paljastaa vanhemmillesi?

Kommentit (6)

Vierailija

En aina edes viitsi vastata puhelimeen, kun äitini soittaa, kun en jaksa masentua hänen puhelustaan. Siis en kerro, että olen tavattavissa.
Tai jos vastaan, olen juuri kaupassa tai muualla etten ehdi puhua.

Vierailija

Seksuaalisuuteen liittyvistä asioista, kuten ehkäisystä, keskustelen äitini kanssa luontevasti, mutta seksikokemukseni ja -kokeiluni jätän omaan tietooni. Voisin sanoa, että minulla ja miehelläni seksi sujuu hyvin, mutta sen tarkempiin yksityiskohtiin en tuntisi tarvetta mennä keskusteluissa vanhempieni kanssa.

Vierailija

En halua kertoa vanhemmilleni mitään negatiivista. Salaan esimerkiksi avioliittoni ongelmat, mieheni alkoholiongelmat jne. Tämä johtuu pääosin siitä, että tunnen pettäneeni vanhempani, koska en hankkinut akateemista koulutusta enkä hyvää työpaikkaa. Nyt minun pitää pitää kulissit pystyssä, etteivät he pääse sanomaan mitäs me sanoimme. Seksuaalisista asioista en ole koskaan voinut puhua vanhempieni kanssa, enkä yleensäkän ihmissuhteistani eikä tunteista.

Vierailija

Aikanaan kun tupakoin (välillä lakkoillen lähes kymmenen vuotta), en voinut kertoa siitä vanhemmilleni. Jälkeenpäin olen kertonut äidilleni, että poltin viimeisen tupakkani yhteisellä lomareissullamme muutama vuosi sitten.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat