Kommentit (4)

mummo559

Harmi ettette nauttinut seksistä synnytyksen jälkeen.Minä tulin kotiin vauvan kanssa ja halusin heti rakastella...mieheni oli toista mieltä..menin kävelylle...nyt halut ovat vähän hiipuneet...vuosia mittarissa

örmy

Eipä olekaan turha rouva tämä, kun osaa 43-vuotiaana ottaa suihin. Ja vieläpä jalat karvaisina!

Nyt odotellaan vaan juttua missä Maria kertoo miten uskalsi hypätä sinkkuuteen, tai missä muuten hehkutetaan eroamisen rohkeutta.

Nyrkkinaima

Toki on totta, että on aivan mahtavaa sekä fantsua kun saa luoda itsestään kuvaa julkisuudessa. Kohdehenkilön brändiä olisivat vahvistaneet myös jutut b-rapusta ja lepsohommat.

HeTu

Minusta on ihan kummallista, että kaikki keski-ikäiset ja vanhat kehuvat nauttivansa parhaasta seksistä vasta nyt? Kyllä minun seksini ainakin oli parasta nuorena sen nuoren miehen kanssa. Orgasmit olivat mahtavia melkein jo pelkästä ajattelusta, nyt nekin on iän myötä paljon laimeampia, tekee sen sitten itse tai vaikka kumppanina olisi nuori tai vanha mies. En ole koskaan pihdannut vaan antanut mennä täysillä eikä siinä todellakaan silloin ajatella karvoja ja vatsamakkaroita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat