Kommentit (6)

Vierailija

"penkittämistä" ei ole olemassa.

Sellainen suhde jossa tietyin väliajoin otetaan yhteyttä on Tapailu-suhde, usein satunnaista tapailua. Hyvin usein tähän liittyy se että tavataan silloin kun panettaa.

Penkitetyn tulisi ehkä tajuta suhteen laatu huomattavasti aikaisemmin kuin alkaa uskoa mihinkään "penkittämiseen". Ihan itse vastaat sen toisen yhteydenottoihin jne.

Katoamistemppu taas on toisen täydellistä ignoraamista ja täydellinen käytöstapojen puutos.

Cleopatra

On harvinaisen tuttua. Ei ole kiva tajuta olevansa hätävara, jos joku kiinnostavampi ihminen ei ole juuri silloin käsillä. Onneks suomut on tippuneet silmiltä...mieluummin yksin kuin stand by! Sitä paitsi usein nuo penkittâjä tarvitsevat vain oman egonsa pönkittâmistä.

Rakkauden vaihtopenkillä

"Penkittää" voi pidemmässä suhteessakin. Olen juuri herännyt näkemään, miten minua on pidetty varalla yli puoli vuotta, jos sattuis ettei oma elämä etenis ihan toivotulla tavalla, aina voi ottaa minut käyttöön. Tosin me olemme tavanneet tiuhaan, mutta henkisesti ottaen minua pidettiin vain varalla. Tunnen tietenkin itseni loukatuksi, petetyksi, julman pelin osapuoleksi, mutta elän ja hengitän.

Etsin kunnes löydän

Toisen ihmisen roikottaminen puolihirressä mukana on todella inhottavaa. Aika yleistä nykydeittimaailmassa. Jos on joku parempi jota deittailee ja tää roikotettava on kiinnostava, eikä siitä halua luopua, jos vaikka kuitenkin se toinen juttu ei toimikkaan.
Uskon et tää on se syy, miksi näin tehdään. Tai sit haetaan vaan seksiä.
Tosin multa ei ainakaan pisteitä heru tällaiselle tyypille. Jos on kiinnostusta niin on aikaakin, ja jos ei ole aikaa treffata kuin todella harvoin niin silloin minä ainakin nostan kytkintä. Miksei vois vaan sanoa suoraan että et ole mun tyyppiä tai että mulla on jo suhde jonka haluan katsoa loppuun asti.
Muutenkaan jos on tavannut jonkun ja treffaileee, en ymmärrä miksi enää edes roikkuu treffipalstoilla yms. Vai onko ikuinen sinkku kyseessä, joka vaan haluaa lentää kukasta kukkaan, aikomattakaan sitoutua.

Vierailija

Kyllä kolahti tämä penkittäminen. Reilu vuosi meni on/off- etäsuhteessa viestitellessä. Montaa kertaa ei tapaaminen onnistunut. Aina tuli jotain esteitä. Nyt yritän irti tästä, mutta ei ole helppoa. Kolme viikkoa olen pystynyt olemaan tekemättä aloitetta. Toivottavasti edelleenkin....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat