Artikkelista: Lesbopari löysi onnen nelikymppisinä

Kommentit (15)

Vierailija

Onnea Seija ja Anna! Olen muuten positiivisesti yllättynyt Me Naiset-lehdestä. Pidin sitä ihan hömppänä, mutta tartuttekin siis ihan oikeisiin ja kiinnostaviin aiheisiin. Lehden osakkeet todella nousivat silmissäni.

Vierailija

Hyvä juttu! Ehdottaisin vain, että kun joskus teette mahdollisesti juttua heteroparista, sen voisi otsikoida "Heteropari löysi onnen..."

Vierailija

Niin...että lapsella on nyt sitten kaksi onnellista äitiä...Mihin unohtui isä ja miehen malli tämän lapsen tulevasta elämästä.Kumpi näistä äideistä yrittää täyttää isän roolin lapsen elämässä ,vai eikös se enää olekaan niin tärkeää ,että sekä isä ja äiti ovat läsnä lapsen elämässä.
Lapsellahan on oikeus sekä isään että äitiin,mutta se näkyy unohtuvan niin helposti.

Vierailija

Tuskimpa kukaan keinotekoiseti perhettä perustaa, kyllä se ihan oikeita tunteita on oli sitten rakastunut naiseen tai mieheen. Tiedän olen olen ollut Rakastunut aikanaan mieheen ja nyt syvästi ja ihan oikeasti naiseen..eikä se ole keinotekoista tai muuta vastaavaa.
Rakastunut n. 40 ja risat

Vierailija

Luonnonlait nyt vaan ovat sellaiset, että kaksi naista ei keskenään hedelmöity. Siis kyllä on keinotekoista lapsentekoa, kun lesbopari marssii spermapankkiin.

Vierailija

Anteeksi nyt vaan mutta kaikilla lapsilla on oikeus aikuiseen ihmiseen joka rakastaa häntä aidosti ja oikeasti . Oman lapseni isä ei kyllä ole sitä rakkauttaan liiemälti näyttänyt mutta onneksi minulla on ihana tyttöystävä joka huomioi kyllä lastani paljon paremmin ja enemmän.

Vierailija

Anteeksi nyt vaan mutta kaikilla lapsilla on oikeus aikuiseen ihmiseen joka rakastaa häntä aidosti ja oikeasti . Oman lapseni isä ei kyllä ole sitä rakkauttaan liiemälti näyttänyt mutta onneksi minulla on ihana tyttöystävä joka huomioi kyllä lastani paljon paremmin ja enemmän.

Vierailija

Kovasti olet puolustuskannalla uuden suhteesi suhteen.

Mutta käsitelläänpäs tuota artikkelia. Siinä on kaksi lesboa, jotka ovat miehiä kokeilleet, toinen heistä jopa useamman lapsen verran. Ja sama nainen on hurahtanut krisna-lahkoonkin, johon myös kyllästyi. Seuraavaksi sitten rakastuminen naiseen, lapsen hommaaminen ja taas kyllästyminen. Eli tässä on neljä lasta ja sekasoppa. Anteeksi nyt vaan mutta lapsilla pitäisi olla oikeus vakaaseen ja tasapainoiseen ja heille helposti perusteltavaan elämään.

Vierailija
Vierailija

Niin...että lapsella on nyt sitten kaksi onnellista äitiä...Mihin unohtui isä ja miehen malli tämän lapsen tulevasta elämästä.

Se sama on unohtunut jo ammoiset ajat yksinhuoltajien perheissä. Pitäisikö yksinhuoltajilta ottaa oikeus olla vanhempi? Ja kyllä se lapsi osaa sen miehen mallin ihan varmasti hakea ihan niinkuin kaikki muutkin lapset ympäristöstään. Kaikki miehet eivät tietääkseni edes tarjoa niin hyvää miehen mallia kuin pitäisi, esimerkiksi pahoinpitelemällä vaimoaan/lapsiaan/alkoholisoitumalla tai päästämällä suustaan kaiken näköisiä sammakoita koko lapsen kasvun ajan. 

Vierailija
Vierailija

Niin...että lapsella on nyt sitten kaksi onnellista äitiä...Mihin unohtui isä ja miehen malli tämän lapsen tulevasta elämästä.Kumpi näistä äideistä yrittää täyttää isän roolin lapsen elämässä ,vai eikös se enää olekaan niin tärkeää ,että sekä isä ja äiti ovat läsnä lapsen elämässä.
Lapsellahan on oikeus sekä isään että äitiin,mutta se näkyy unohtuvan niin helposti.

Minä olen yksinhuoltajaäiti, lapseni isä ei halua olla lapsen kanssa missään tekemisissä eikä ole koskaan häntä tavannut. Eikä myöskään hänen isänsä. Oma isäni on kuollut. Enkä seurustele. Eli miehenmallit: NOLLA!!!! Hyvin on tämäkin poikalapsi kasvanut siitä huolimatta, korjaan kyllä tarvittaessa mopot ja vasarakin pysyy kädessä. Kerropa nyt "viisaampana" miten minä tämän "unohduksen" paikkaan??!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat