Artikkelista: Pakko saada seksiä!

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisi Joillakin on enemmän haluja kuin toisilla...ehkä hillittömyytesi johtuu jostain runsaasta estrogeenisexihormoonista...siihenkin löytyy varmaankin valitettavasti (tarkoitan tällä sitä että nykyäänhän melkein kaikkeen löytyy apu pilleripurkista) jotain lääkettä, eli siis pillereitä mitkä tasapainottaa käytöstä.

Vierailija

Eihän siinä mitään vikaa ole, vielä jos löydät jonkun samalla aaltopituulla tanssahtelevan. Tosin en kyllä ymmärrä, miksi sitä omaa seksihalukkuutta kannattaa täällä tuoda esille. Deitti-palstat kenties vähän parempia ?

Eipä siinä viriiliydessä mitään vikaa ole, mutta välillä seksin ajattelu häiritsee muuta ajattelua. Sitten ei ainakaan tätä naista muu auta, kuin masturpointi. Se on toinen vaihtoehto, jos seksikumppania ei löydy.

Vierailija

Kuulostaa pakkomielteiseltä. Mielestäni pakkomielle on aina hieman ikävä asia oli sitten kyse seksistä, suklaasta tai ihan mistä vaan...

Vierailija

Huvittavaa että nainen voi sanoa tarvitsevansa seksiä 3-6 kertaa päivässä ja että "kumppanilta on lu­pa vaatia rakastelua tai muuta sek­suaalista tyydytystä." mutta tuon kun laitat miehen suuhun niin jo ollaan seksihulluja sovinisteja. Tasa-arvo ohoi!

Vierailija

Me miehet kun emme saa seksiä vuosiin. Itsellä varmaan jo 500 päivää seksistä seurustelun päätyttyä. Olen 28v mies. Missä minun oikeus seksiin?

Vierailija

No mitä, käynhän mäkin monta kertaa päivässä kusella. Toiset käy kerran tai kaksi, mä ainakin 15. Mulla on yliaktiivinen rakko.
Jollain sitä voi sitten olla yliaktiivinen klitoris.
Kuka kärsii enemmän, kuka vähemmän.
Lääkkeet on keksitty ja sitten oma apu paras apu, mitenkä haluaa.
Oma valinta.

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisi Huh huh! Kumpi onkaan se kiimaisempi sukupuoli. Käsitykseni 62-vuotisen elämäni aikana vain vahvistuu. Toisaalta esimerkeissä taidetaan olla jo patologisissa tiloissa.

Vierailija

haluan vaimoani päivittäin, mutta saan keskimäärin tyytyä 2 kertaan viikossa. kuitenkin vaimoni on onnistunut pettämään minua jo muutamaan otteeseen vielä jäämällä siitä kiinni...
koen olevani todellinen luuseri, kun en voi tarjota hänelle mitä hän tarvitsee selvästikään. ja tosiaan edelleenkin saman katon alla elämme ja näennäisesti kaikki on hyvin.

Vierailija

Monet seksuaalisesti yliaktiiviset naiset ovat tehneet tästä "ongelmastaan" ammatin itselleen. He pärjäävät huomattavan hyvin siinä verrattuna niihin jotka tekevät samaa työtä vain rahasta ilman sen suurempaa intohimoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat