Kommentit (10)

So what

Kaksi ekaa kommenttia aika tyhmiä. Jos ei kiinnosta, niin miksi olette kuitenkin jutun lukeneet ja tännekin pitänyt kommentoida. 

Ihan vaan tiedoksi, että kristiyillä on myös oma paastoaika ja sen on ennen pääsiäistä ja monet tosiuskovaiset tekevät niin joka vuosi nykyaikana. Olen varma, että kummankin kirjoittajan mielestä jokaisella on oikeus tehdä elämällään mitä haluaa ja sitä pitäisi arvostaa. Korostaa vain sitä kapeakatseisuutta mitä kyseisellä tavalla ajattelevat ihmiset todella ovat. Ja todellakaan monet muslimit eivät todellakaan elä Ramadanin aikaan, kuin muslimit elivät esim.50vuotta sitten.

Ja itse olen ihan kristitty ja annan toisten olla mitä ovat ja elää oman tyylinsä mukaan.

a.k.

Pimeän tultua saa tehdä mitä tahansa.

Vääräuskoisille saa tehdä mitä tahansa.

Tekopyhien uskonto.

Kuka näitä santarakojuttuja oikein tekee?

Mikä taho näistä maksaa lehdille?

aivoillakin voisi ajatella

On surullista, että noin moni on kirjoittanut aikasta lapsellisia kommentteja, mutta ovat vain tietämättömiä asioiden todellisesta laidasta. Olisikohan nuo negatiivisten kommenttien kirjoittajat joitain MV lehden kiihkolukijoita tai vain suomalaisia miehiä, jotka salaa lukevat myös Me Naisia ja joihin uppoaa kyseisen lehden jokainen kirjoitus.

Siis onko se jotenkin teiltä pois, jos toisilla on erilaiset tavat. Tosin tiedän monia muslimeja, joille

Ramadan on vain kuukausi siinä missä muutkin tavalliset kuukaudet vuodessa. Toiset ottaa sen vakavammin ja toisen ei. 

Ja olen itse siis kristitty. Ja kuten eräs kirjoittaja tuossa mainitsi niin myös kristityillä on paastoamis ajankohta ennen pääsiäistä.

Sanna Angel

Muslimien tavoissa on monia hyviä puolia. Esimerkiksi verrattuna kristittyihin naimisissa  olevat musliminaiset eivät lähde juhlimaan  itseänsä oksennus kuntoon lähes prostituoidun vaatteissa. Eivätkä musliminaiset jaa instagramissa alatason kuvia itsestään. Ei se tee sinua paremmaksi ihmiseksi jos sinulla on 5000 - miljoona seuraajaa jaettuasi puolialastoman kuvan netissä. Se tekee sinusta alhaisen ihmisen jolla ei ole vielä tarpeeksi viisautta.Esimerkiksi minun miesystäväni poisti 10 000 seuraajaansa rakastuttuaan minuun ja minä vaivaiset 500. Vain se on tärkeää että olet uskollinen yhdelle ja uskot jumalaan. Kaunis ulkonäkö ei  tee sieluasi kauniiksi. Arvostan muslimien ramadania. Koettaa kristityt kykenettekö itse samaan. Itse lähdin kristityistä kävelemään koska en palvele kirkkoa missä pappi kehtaa sanoa minulle että enkeleitä ei ole olemassa ja että kristityt olisivat ainoa oikea uskonto. Ei se niin ole.. vaan kaikissa uskonnoissa on jotain oikeaa ja  meillä kaikilla on vain yksi sama Jumala kuulumme me  sitten mihin uskontoon hyvänsä. On vain olemassa hyvä ja paha ! Joka kerta kun teet jotain päätöstä mieti valintaasi teetkö oikein vain väärin. Vastaus on sisälläsi jos mietit tarpeeksi. Ei kukaan ihminen voi valita syntymä maatansa tai uskontoa mihin syntyy. Minä itse uskon Jumalaan, enkeleihin ja ylösnousseisiin mestareihin (  valaistuneisiin henkiin taivaassa ) Opettavaksi mestariksi voi nousta mistä tahansa uskontokunnasta jos vain henkisesti kehittyy tarpeeksi. Enkelit auttavat vain jos rukoilet apua. Minut löytää googlesta nimellä Sanna Angel. Minullakin on vielä paljon opittavaa. Kukaan ei ole täydellinen.Tästä ketjusta sain itselleni palkaksi enkeli numeron 572. Minulla on kyky nähdä enkeli numeroita. Viestejä enkeleiltä minulle. Kiitos !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat