Kommentit (8)

Vierailija

Olen ollut sinkku yli 5v, mutta orgasmeja saan/jarjestan itselleni melkein paivittain. Eli osa kohdista niinku patee ja osa ei... ilman perinteista seksiakin. 

Oikeus onneen

Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sinkku yli 5v, mutta orgasmeja saan/jarjestan itselleni melkein paivittain. Eli osa kohdista niinku patee ja osa ei... ilman perinteista seksiakin. 

Mitähän alaspäin peukutettavaa, joku näki fiksussa kommentissasi ? Taitaa olla jollekin sana seksikin, jo vieras käsite, tai jotain visusti pimeässä peiton alla touhua, kun niin sieppaa. Ei onneen toista ihmistä tarvita, jos tarvitsee, on oma elämä jäänyt elämättä.

Jacku

Ainoastaan kohta 4 pitää paikkaansa, muut on hölynpölyä. Niin ja miksi aina puhutaan "ikävästä kierteestä" kun on hyvä kierre päästä eroon seksistä välillä. Se on normaalia!

Muutakin ajateltavaa

Naisille on asetettu kovia paineita seksin suhteen, sekin alkaa näkyä seksittömyyden valintana. Mikä ihmeen orgasmiautomaatti ihmisen pitäisi olla ? Nuorena varmaankin hormonit jyllää ja meno on senmukaista, mutta moniko Suomen naisista on nuori ja villeimmässä iässä. Pitäisi todellakin korostaa sitä hellyyden ja läheisyyden tärkeyttä, niin puheissa, kuin teoissa. Mikäli heterosuhteista puhutaan, se viesti pitäisi kyllä "myydä" niillekin miehille, jotka eivät sitä vielä tajua.

Penis

En vois lopettaa seksin harrastamista minun täytyy saada seksiä joka päivä muuten olen hermostunut kärttyinen ja nukkuisin huonosti seksi pelastaa päiväni minulla on mies ystävä joka panee minua joka päivä jos seksi loppuisi saisin varmaan hermoromahduksen

45v

Kyllä tosi on että seksi vaikuttaa terveyteen minä olin ennen masentunut söin masennus lääkkeitä ja myös uni lääkkeitä ja päätä särki aina aamuisin nyt lääkkeitä ei tarvita harrastan seksiä illalla ja nukun yöni hyvin harrastan seksiä 4 kertaa viikossa olen erittäin viriili seksi on parantanut hurjasti elämänlaatuani

Olis hauska kokeilla

Voisikohan kaunis silikoni nukke auttaa seksin puutteeseen? Kun katsoo nuita huippukauniita ja seksikkäitä silikoni-mimmejä, niin luulisi että tuollaisen kanssa orkku tulisi yhtä nopeasti kuin oikean naisen kanssa? Kun on riittävän kauan elänyt puutteessa, niin sellainen mimmi saattaisi olla erittäin hyvä ratkaisu päästellä paineita ulos? 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat