Artikkelista: Väittämiä sisaruudesta

Kommentit (8)

Vierailija

Juu mutta niin on kyllä tälläkin 4 ja puolen vuoden erolla merkitystä.PIKKUsiskonei on aina saanut kaiken helpommalla, sylistä leluihin, ja aina lapsiinsa saakka...ei puhettakaan liki vuorokauden synnytyksistä niinkuin minulla.Ei, raukka.... Mä oon ikäni inhonnut siskonani enempi tai vähempi mutta nyt mä vaan niin vihaan sitä!!!!!!!

Vierailija

Olen nuorin, ja vanhemmat 3 sisarustani ovat 8-11 vuotta minua vanhempia. Kolkyt ja risat-ikäisenä jätin koko elämäni Suomessa, ja muutin kertaheitolla nettirakkauden takia Teneriffalle...tulin tänne vain lentolippujen kanssa, ja tapasin hänet ensimmäistä kertaa lentokentällä. Ja tänne jäin.

Vierailija

Itse olen ainokainen, ja aina olen ollut pahoillani siitä. Ajattelepa, että sinun lapsillasi on täti ja serkkuja. Ja sitten kun vanhempasi siirtyvät ajasta ikuisuuteen, sinulle varmaan sisar tulee läheisemmäksi. Veri on vettä sakeampaa. Ajattele vaikka niin, että vanhempasi ymmärtämättömyyttään hemmottelivat nuorimmaista alusta alkaen. Mutta siskosi ei oikeastaan ollut siihen syypää. Näin ajattelee siskoton, veljetön "Anemone Anonyymi"

Vierailija

Minäkin tulin surulliseksi siskonsa vihaajan puolesta.
Ei kai se että oma synnytys kestää kauan ole siskon vika. Ja oma katkeruus ja käytös on varmasti osaltaan saanut aikaan sen, että vanhemmat hemmottelivat pienintä, jos isosisko oli tuollainen hapannaama vinosuu jo pienenä.
Minulla oli isoveli, jota kaikki lellivät ja pikkusisko, joka oli isän lemmikki, ja nyt äidin suosikki, mutta minäpä keskimmäisenä olen itse rakentanut nyt elämäni tosi hyvin. Rakastan ja minua rakastetaan lapsuudenkin edestä.
Enkä ole yhtään katkera. Eivät he varmaan tahallaan niin tehneet. Ja ainakaan se ei ollut isoveljeni tai pikkusiskoni vika, että heitä lellittiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat