Artikkelista: Eikö seksi enää kiinnosta?

Kommentit (8)

Vierailija

Heippa,

jonkun edellisen lehden innostamana (juttu irtoseksistä) alkanut seurata tätä Me Naiset saittia ja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta - näin miesnäkökulmasta katsottuna. Tämän kyselyn tehtävänantoon on sitten ihan pakko lisätä että voisi tähän kysymykseen olla jotain sanottavaa miehilläkin. Ja sen sanoman miesten suusta toivoisi kantautuvan useamankin vaimon korviin - ei ne asiat aina niin yksioikoisa ole kuin naiset ajattelevat. Tähänkin kysymykseen liittyen voin sanoa että voi ne halut kadota mieheltäkin jos vuosien panostuksen ja kaikkensa yrittäneenä parisuhteen eteen ei vain saa millaistakaan vastakaikua, hellyyttä, kosketuksia, huomioimista etc. Itse pidän ainakin puolisooni kohdistuneen seksuaalisen halun katoamisen syynä juuri tätä toisen huomioimisen puutetta. Minua ei ainkaan voi syyttää etten ole vaimoa huomioinut, hellinyt, hemmotellut ja arvostanut. Itsenikin olen pitänyt niin hyvässä shapessa että ei huomauttamisen sijaa (muut tuntuvat kyllä arvostavan tätä), tosin vaimokin on erittäin kovasti mieleeni, viehättävä ja seksikäs - muuten paitsi korvien välistä.

Pointti siis siinä että kysykääs joskus miesnäkökantaakin...

Hyvä lehti, hyviä juttuja - luen jatkossakin

Vierailija

Minusta seksi on liian paljon esillä joka paikassa.
Kyllästyttää vähäpukeiset ihmiset joka mediassa, enkä tykkää kun seksiä tungetaan joka filminpätkään.
Ihan epänormaalia.Jopa BB-talon seksitouhuja pitäisi seurata, ja ihmissuhdeongelmia?
Elämässä on paljon ihan OIKEITAKIN ongelmia, jotka pitäs ratkaista, mut ministerit hyppii naisten perässä silloinkin kun pitäisi ratkaista ihmiskunnan ongelmia.
On niinku hormonit heittelis kansakuntia?
Ikävä kyllä vaihdevuodet on sitten rankka kokemus tällä menolla!

Vierailija

Hei.
Tämä linkki kirjoituskilpailuun.. ei toimi. Kun ensin koemielessä lähetin pari merkkiä jottta olisin nähnyt mihin kohtaan tulee yhteystiedot (?), en enää pystynyt lähettämään varsinaista tekstiä, koska näyttöön tulee koko ajan vain teksti "kiitos vastauksestasi". Korjaattehan tämän puutteen. Ja lisäätte kohdan jossa kirjoittaja voi jättää omat yhteystietonsa.

Marjut Laukia - Me Naiset
Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Hei,

kiitos palautteestasi. Kilpailuun voi osallistua vain kerran yhdestä ip-osoitteesta. Jotta voisit nyt kirjoittaa vastauksesi, kokeile selaimen cookiesien poistamista, eri selainta tai eri tietokoneelta vastaamista.

Koska kirjoituksensa voi jättää myös pelkällä nimimerkillä, pakollista yhteystietokenttää ei ole. Jätäthän yhteystietosi viestisi loppuun, mikäli haluat osallistua palkinnon arvontaan.

Vierailija

Kyllä minun mielestäni useammin on käsitelty naisten haluttomuutta juuri miesten näkökulmasta, ei ehkä Me naisissa mutta muualla. Miehen haluttomuutta vähemmän. Me olemme olleet naimisissa jo parikymmentä vuotta jo aivan alkuvuosina katosi läheisyys ja hellyys, en saanut edes samalle sohvalle istua. Ilmeisesti kotikasvatus vaikutti, maanviljelijäperheessä ei julkisiin hellyydenosoituksiin oltu totuttu. Sitten mieheni halusi muuttaa omaan huoneeseensa nukkumaan. Seksi väheni ja väheni ja tapahtui vain silloin kun mieheni oli humalassa ja oli rutiininomainen toimitus. Nyt muutamaan vuoteen ei ole tapahtunut enää mitään. Alkuvuosina asia oli tosi kipeä, koska itse olen sekä hellyydenkipeä sekä intohimoinen, mutta usein televisio oli minua kiinnostavampi. Ihollani on tosi ikävä toista ihmistä, mutta olen hyväksynyt nykyisen tilanteen, vaikka tuntuukin katkeralta, että seksielämäni loppui jo nelikymppisenä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat