Kommentit (5)

Risto A.

Jos katsot ympärillesi, kaikki mitä näet siellä, on miesten rakentamaa. Tuoli millä istut, pöytä missä on tietokone, itse tietokone, seinät ympärillä, kaikki huonekalut, koko talo, talon sähköt ja viemärit, talon vieressä olevat tiet, tiellä kulkevat autot ja fillarit... kaikki on miesten rakentamaa.

Miehet ei luule olevansa maailman valtiaita. He ovat sitä.

Vierailija

En jaksanut lukea oikein tarkkaan kun olen niin rasittunut valtavan tuhoisan pippelikseni vastuullisesta kantamisesta jottei se loisi kantajineen liikaa pelkoa kauniimmassa sekä heikommassa sukupuolessa joka edellä kulkee. Olen silti melko varma että teksti oli tarkkanäköistä  ja älykästä vasemmistolaista radikaalifeminismistä sivaltelua johon on viisasta suhtautua tulevaisuuden "munattomia" johtajia kunniottavalla vakavuudella nyökytellen hyväksyvästi.

Vierailija

Risto A. kirjoitti:
Jos katsot ympärillesi, kaikki mitä näet siellä, on miesten rakentamaa. Tuoli millä istut, pöytä missä on tietokone, itse tietokone, seinät ympärillä, kaikki huonekalut, koko talo, talon sähköt ja viemärit, talon vieressä olevat tiet, tiellä kulkevat autot ja fillarit... kaikki on miesten rakentamaa.

Näin puhuu heikko mies, joka tarvitsee patriarkaalisen yhteiskunnan tukemaan ajatusta että mies on kaikkivaltias, sillä heikko mies ei ole yhtään mitään. Hän saa ainokaisen voimansa tukeutumalla ajatukseen, että säälittävät harvakarvaiset nahkapussit reisien välissä tekevät hänestä jotakin. 

Vierailija

Risto A. kirjoitti:

Mies ei osaa mitään muuta kuin tuhota. Katso kaikkea tuhoa ympärilläsi ja oivallat pikkupikku miehen aivoillasi, että kaikki tuho on miesten aikaansaannosta. Nälänhätä, köyhyys, väkivalta, luonnon tuhoutuminen, eläinten sukupuuttoon kuoleminen, kaikki miesten ahneuden, itsekkyyden, välinpitämättöyyden, tunteettomuuden, epäinhimillisyyden, tyhmyyden syystä johtuvaa. Mies on vaan niin tyhmä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat