Kommentit (1)

Milsa

Olen käynyt monilla sokkotreffeillä, kun kaverit ovat katsoneet tuntevansa juuuuri minulle sopivan kivan pojan. Ilmeisesti minun ja kavereideni "kiva" on aika erilainen käsite, sillä olen päätyt treffeille ties miten huonosti käyttäytyvien luolamiesten kanssa. Kokemukset olisivat muuten voineet olla jos eivät nyt suorastaan kivoja, niin ainakin kohtuullisia, sillä ainahan se on ilo tavata uusi ihminen... mutta niitä ovat aina sävyttäneet pojille syötetyt yltiömääräiset lupaukset selkäni takan. Pojat ovat tuijottaneet minua kuin jotain seksin ylipapitarta ja olleet ensisilmäykseltä varmoja, että kohta peitto heiluu ja lujaa, ja käyttäytyneet siten.

En todellakaan hyppää petiin jokaisen vastaantulijan kanssa, ja kaverini tietävät tämän, mutta kummasti moni on mennyt treffikumppaneilleni lupailemaan yhdeksää hyvää ja kymmentä kaunista, ja siinä on sitten treffit pahimmillaan päätyneet käsirysyksi, kun ei ole järkipuhe tehonnut näiden köyhän miehen donjuaneihin heidän innostuttuaan. Kaverini ovat myös järjestäneet minua yhteen vakavasta mielenterveysongelmasta kärsineen kanssa, pahoinpitelystä tuomitun kanssa sekä narkomaanin kanssa - mitä ihmettä ihmisten päässä oikein liikkuu? Kuvittelvatko he, että seurani muuttaa kukkoilevan sikailijan joksikin unelmien prinssiksi? Pahimpia kokemuksia ovat olleet ne, jossa ensitreffien jälkeen pyrin mahdollisimman kohteliaasti sammuttelemaan toisessa liekkiin lietsotun romantiikan roihun, samalla kun järjestäjä itse heittää bensaa liekkeihin puhuen poikaparan päätä  pyörälle siitä, miten kauhian ihastunut ja rakastunut olen häneen. Tämä on johtanut todilla rumiin yhteydenottoihin, kuten erääseen, jossa minulle selvisi että pari kertaa tapaamani kundi oli varaamassa kirkkoa ja kaivanut äitinsä hääpuvun minulle valmiiksi - myös omakotitalotalotontti oli jo valkattu, ja minä raukka en halunnut edes koskea tyyppiin!
Joten, järjestäjä: hold your horses! Tilanne voi olla sinulle jännittävä, kutkuttava ja vallantunnetta tuova, mutta anna ihmisten itse kertoa itsestään äläkä mene lupailemaan mitään toisesta toiselle - ainakaan avioon astumisia saatikka villejä seksikokemuksia... Kukaan ei halua kuulla ensitreffeillä tuntemattoman kanssa "Voidaanko jo mennä sun luo, oot kuulema tosi hyvä sängyssä." 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat