Kommentit (13)

Sankarit ja uhrit

Tuntuu jollain tapaa ihan pöljältä puhua koulukiusaamisesta, kun vaikkapa vanhemmille tarkoitetut keskustelupalstat ovat lähes pelkästään muiden tuomitsemista tekosyyn varjolla ja vian hakemista ja halua ja yritystä saada muutkin lynkkaamaan joku blogisti, erilainen teini kuin oma lapsi on tai vaikkapa ujot ihmiset. Aikuiset haukkuvat toisten nimiä ym.Osa näistä teemoista toistuu päivittäin, joten on mahdollista, että lehdet palkkaavat klikkausten ja mainosten saannin takia vihakirjoittajia.

JosSitten jos esim asuinalueella joku perhe päättää alkaa jonkun systemaattisen henkisen pahoinpitelyn värväämällä ihmisiä tekemään jollekin toistuvaa haittaa esim melukampanjoin ilkivallalla väkisin roikkumalla kodin liepeillä JA värväämällä muitakin tällaiseen perin eriskummalliseen touhuun sekä alkaa porukassa vahtia tuota perhettä ja rikkoo teknisin apuvälinein tietoteknisen kiinnostuksen avulla ja rajattoman uteliaisuuden myötä kohteensa yksityisyyden. Valheiden levittely ja tähän muiden värvääminen. Olemalla uhrinsa uhreja tai sankareita saadaan aina vain uusia osallistujia. Osa ei tiedä osallistuvansa vaan testaa uhria. Hänen kuultensa on puhuttu kovaäänisesti uhrista tai kielletty vaikkapa metelöimästä tai menemästä lähelle koska uhri on aggressiivinen, hullu ym . Osa tietää että on tarkoitus tuhota uhri henkisesti taloudellisesti ammatillisesti ja varsinkin sosiaalisesti. Suuri osa on tässä välillä ja tekee porukassa "jäynää" "veeemäiselle". Mutta jos järjestäydytään somessa kiusantekoon on kyseessä mafiaan tai terrorismiin viittaaava toiminta. Tämmöinen vaatii manipuloijapomon joka kykenee saamaan ihmiset mihin vain sekä näkee elämän pelilautana jossa ihmiset ovat nappuloita. Vielä kun pomoja on kaksi joosta toisella on tarve olla uhri ja saada sitä kautta empatiaa huomiota ja kavereita. Eli yritetään olla haitaksi , pistetään kynällö selkään kun ope kääntää katseen ja kun uhri hermostuu ollaan äimän käkenä.
Jos minulle joku olisi väittänyt vielä 10 vuotta sitten että tämmöisiä on, en olisi uskonut.

Sankarit ja uhrit

Se on ihmeellistä että sanoma suoltaa koko ajan näitä juttuja miten kaikkien pitäisi tehdä lapsia. Tämänkin päivän hesarissa joku parinmuodostusjuttu, että Ruotsissa syntyy enemmän.
Miksi pitää tehdä? En näe yhtään syytä. Masilmassa on jo liikaa ihmisiä. Eurooppaan tullaan pakoon nälkää. Otetasn näitä jos on pakko saada lisää?

On ihmisiä joilla on riippuvuus vihanlietsonnasta. Saada olla jonkun uhreja ja kerätä näin porukkas jahtaamaan jotain toista.

Nyt nämä suunnilleen kymmenkesäiset sipoossakin porukassa lavastavat somekirjoituksia jonkun piikkiin jolloin saadaan laumana pahoinpidellä joku koska ollaan hänen uhrejaan. Ja poliisi vähättelee. Vanhempien opit menneet perille.
Syrjäytetty mt-potilas tai päihdepotilas on 1000 kertaa parempi ja arvokkampi ihminen kuin lapsi joka osaa jo porukassa pahoinpidellä jotain kohdetta yleensä henkisesti olemalla hänen uhrinsa. Eristetään, rääkätään porukassa kun open silmä kääntyy ja reagoinnin tapahduttua ollaan uhreja.
Kaikki alkaa jo sikiöaikana kun kuullaan äidin ja isän päivittelevän, pelkäävän tai ihmettelevän porukassa muita ihmisiä. Konkareita ollaan jo päiväkoti-iässä muiden eristämisessä.
Vaatii häiriintyneen pomon joka saa muut tekemään mitä tahansa.

Sankarit ja uhrit

Kumpi nyt sitten aiheuttaa eniten pahaa maailmassa? Tällaiset ihmiset, jotka on syrjäytetty ja tuhoavat itseään vai tämä ihmistyyppi joka suoltaa tänne lisää kaltaisiaan, jolla on joku alkukantainen tarve nostaa itseään ylös jonkun piikkiin ja jahdata jotain toista? Joskus pelättiin noitia, joskus nautittiin teloituksista, kaulan katkaisuista, milloin pelätään ja jahdataan susia, milloin nämä" pelkäävät " mitäkin, tehden itsestään uhrinsa uhrin. Aina pitää olla joku jota provosiidaan porukassa ja nämä yleensä verkostoituneet laumaelukat jotka käyttävät lapsiaan keppareina näkevät uhkia muissa vaikka todellisuudessa provosoivat porukassa.

graet

Haluan todistaa miten rakkaus lääkäri pelastaa kotiin 4v avioliiton! Olen selviä Tämän lyhyen, kaikki tapahtuu kuin unelma. 2 kuukautta sitten joku ottaa minut tähän rakkauden lääkärille en koskaan usko loitsuja kunnes annoin sille toinen ajatus ajatella menneisyyden yksinäisyys olen käynyt läpi ilman mieheni, bbq hauskaa yhdessä, Beach Party, Halloween, joulu jne. I eivät halua olla yksinäinen tänä vuonna halusin on juhlia tähän asti tulossa jouluksi perheeni kanssa. Tein mielen yhteyttä rakkauden lääkäri (Dr. Goko), i häneen yhteyttä ja hän antoi minulle rohkeutta, että olen gonna mieheni takaisin kotiin, jos uskon. Hän sanoi hän tuli Amerikkaan auttaa ihmisiä saamaan takaisin kaikki ne ovat menettäneet, yhdistää rikki koteihin ja paljon muuta !!! I alla-go menettelyjä ja hän kertoi minulle ja sanoi 2 päivän mieheni on aio soita minulle. Sanoin itse, että tämä ei tule tapahtumaan, tämä on mies, joka ei ole soittanut minulle yli 3v "lol". Tavallaan hauskaa muutenkin, on 2th päivänä kallistuksen uskovat sain soittaa tuntematon numero sanonta "Kulta on minulle Ken" WOW! että oli ihme .. Mieheni on palannut kotiin ja jopa osti minulle kultainen koru todistaa kuinka pahoillani hän on jättänyt minut yksin näissä viime vuosina. Olen niin Bliss pelkät sanat eivät voi ilmaista iloa sydämessäni niin lupaan hänelle olen aio osuus tämän todistuksen maailmaan hänen suurvaltojen. Hän vain ottaa hänen isänsä, hänen valtuudet on niin aito, hän on rehellinen ja hyvin rohkaiseva ... HE myös erikoistuneet; Raskaus oikeinkirjoituksen raskaaksi vauva, jos haluat miehesi / vaimo teidän ikuisesti, jos väsynyt olemaan yksinäinen ja yhden ja niin sose enemmän. Aina sanoa kyllä ​​tarpeitasi .... häneen yhteyttä dr.gokosspiritualcaster@gmail.com
Whatsapp +2348056398964. Kiitos

Sankarit ja uhrit

oikean ulkokuoren ja valmiiksi verkostoja omaava pariskunta voi laittaa yhteisön pahoinpitelemään henkisesti valhein ja yksityisyyden viemällä, melukampanjoilla ym semmoista perhettä, joka ei ikinä itse osallistuisi tämmöiseen ekäimelliseen touhuun.

Manipuloijapomo on tyyppiä charles manson, kilgrave. Sekä sirpa laamanen.
Jonkinlainen tarve olla jonkun uhri ja saada huomiota itselle.

Kun saa verkostoituneet ja oikean ulkokuoren ihmiset mukaansa, ei poliisiakaan kiinnosta.

Sankarit ja uhrit

Jos iso verkostoitunut joukko pahoinpitelee (yleensä henkisesti)yhtä menee poliisi mukaan vähättelemällä ja sulkemalla silmänsä. Joskus jopa jatkamalla uhrin pahoinpitelyä kuten tapaus jossa poliisi urkki kollegan pojan raiskaaman lapsen osoitteen.

Saman tekevät kaikki instanssit eli kunhan joku värvää tarpeeksi ison joukon jotain vastaan on lainsuojaton tätä jengiä vastaan.

Aina on joku vanhempi joka on kollegan kaveri.
Näin Suomessa, kiusaajien maassa.

Vierailija

Salaseura pelkäsi paavin valtaavan Yhdysvallat katolisten maahanmuuttajien avulla.

Sami Sillanpää
Julkaistu: 2.2. 2:00 , Päivitetty: 2.2. 19:30

(KUVA: KALLE KERVINEN)
HEIDÄN uskontonsa on vääränlainen, heitä tulee maahan ihan liikaa ja he romuttavat amerikkalaiset arvot ja yhteiskunnan järjestyksen.

Tällaisia ajatuksia oli monilla Yhdysvalloissa 1800-luvun puolivälissä. Siksi perustettiin salaseura kristittyjä katolisia maahanmuuttajia vastaan.

Katolilaisia muutti siihen aikaan erityisen paljon Saksasta ja Irlannista, kun maiden huonot olot ajoivat lähtemään siirtolaiseksi. Tulijoiden määrän nopea kasvu nostatti Yhdysvalloissa huolta rikollisuudesta.

Katolisia maahanmuuttajia vastaan perustetuista liikkeistä vahvimmaksi nousi protestanttisten miesten salaseura, joka tunnettiin nimellä Know Nothing, eli En tiedä mitään -liike.

Nimi tuli siitä, että jäseniä käskettiin vastaamaan salaseurasta utelijoille: ”En tiedä mitään.”

TIETÄMÄTTÖMIEN liike vahvisti katolilaisia vastaan tunnettuja epäluuloja salaliittoteorioiden avulla. Niistä keskeisin, oli, että paavi pyrki maahanmuuttajien avulla valtaamaan Yhdysvallat.

Kun faktat eivät riittäneet, niitä keksittiin itse.

Suurena paljastuksena levitettiin aiemmin julkaistua kirjaa, jonka kirjoittaja kertoi nähneensä, kuinka katoliset papit raiskasivat nunnia ja syntyneet lapset kuristettiin kuoliaaksi.

Kirja paljastui valheeksi. Se ei haitannut. Sana levisi silti, ja kirjaa myytiin satojatuhansia kappaleita.

En tiedä mitään -seuran isät olivat New Yorkista. Salaseura perustettiin Manhattanilla. Liike levisi nopeasti eri puolille Yhdysvaltoja.

Salaseuran pohjalta syntyi poliittinen puolue Native American Party, myöhemmin American Party. Sen aate oli nativistinen, vieraita kulttuureita vastustava.

Puolueen sanoma oli myös populistinen, eliitin vastainen ja vetosi kansaan, joka ei kokenut kahta valtapuoluetta omakseen.

Vuoden 1854 vaalit olivat puolueelle suurmenestys, joka toi kongressiedustajia ja kuvernöörejä. Oma presidenttiehdokas ylsi yllättäen kolmanneksi.

MAAHANMUUTTO Saksasta jatkui kuitenkin 1800-luvun lopullakin. Sieltä Yhdysvaltoihin tuli siirtolaiseksi myös Friedrich Drumpf.

En tiedä mitään -liike jäi lyhytaikaiseksi, mutta sen työn jatkajaksi tuli myöhemmin monia muita nativistisia ja rasistisia salaseuroja. Niille yhteistä oli, että vieras pelotti. Kohde vain vaihtui.

Kuuluisimmaksi nousi Ku Klux Klan 1900-luvun alkupuolella.

Samoina aikoina Yhdysvalloissa nousi saksalaisvastaisuus. Katolilaisista kuitenkin tuli hiljalleen valtavirtaa.

Nyt tammikuussa saksalaisen maahanmuuttajan Drumpfin pojanpoika vannoi Yhdysvaltain presidentin virkavalan. Se oli taas näyte Yhdysvaltain perustavanlaatuisesta voimasta, eli siitä, kuinka kansojen sulatusuuni tekee epäilyttävistä siirtolaisista merkittäviä amerikkalaisia.

Ku Klux Klanin entinen johtaja David Duke kuitenkin näki Donald Trumpin virkaanastujaiset muukalaiskammoisten voittona.

”Me teimme sen!” hän kirjoitti.
Seuraa uutisia tästä aiheesta
Kolumnit

Sankarit ja uhrit

Lainaus keskustelusta is digi:
Ei tietenkään se ole vakavaa jos ihmistä ryhdytään vuosien ajan seuraamaan laittomasti jonkun porukan toimesta vaikkapa. Luetaan toisen sähköposteja, urkitaan verkkoasiointeja, varastetaan tiedostoja, valokuvia, salakatsellaan ja kuunnellaan ihmistä kotonaan etkä voi tietää mihin kaikkialle tuo materiaali leviää? Siinä samalla joutuu läheiset uhriksi, sijaiskärsijöiksi. Ei ehkä sinun tai yhteiskunnan kannalta ole tärkeää, jos joku joutuu tälläisen kohteeksi, mutta yksilön kannalta asialla on väliä. Tälläinen urkinta voi joissakin sisäsiittoisissa kylissä levitä yleiseksi vainoamiseksi, esim. kytätään ihmisen kotona oloja ja poistumisia, ja tullaan hiippailemaan toisen kotipihalle tehden ilkivaltaa ja varastelemaan.

Vierailija

Kukaan ei ilmianna näitä vaikka pieni kylä monta sukupolvea tietää että 10 vuotta tahallista melua, ym vainoa. Kun kiusaaja saa tarpeeksi monta mukaansa on uhri lainsuojaton.
Tarkoitus on saada uhrille rikosrekisteri, laitostaa, eristää, tuhota amnatillisesti, sosiaalisesti, tappaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat