Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Päätin olla syömättä karkkia, keksejä ynnä muuta kahvileipää neljänä päivänä viikossa. Nyt kasvoihin nousi isoja syvällä olevia paukamia. Mahtavatko liittyä sokerittomiin päivään?

Ei sokerinaama

Minun ihooni sokeri vaikuttaa heti. Kunhan jätän sokerin pois niin iho on heti parempi. Peruna ei toki ole ihan niin paha, sitäkin voi syödä kohtuudella. Ravintoarvoltaan kuitenkin parempi kuin pasta tai riisi.

Zirup

Kun vähensin sokerin syöntiä viime keväänä, naamaan poksahti läjä näppyjä ja päätä särki neljä päivää. Vaivat katosivat kyllä nopeasti sokerin vähennyksen myötä. 

Karkin syönti jäänyt todella vähäiseksi. Nykyään lounaan jälkkkäri on hedelmä ja illalla jälkkärinä jätski tai jokin muu hyvä ja se onkin ihan riittävä määrä makeaa. Sokeria ei tee edes mieli.

Ei karvoihin katsomista!

Minuun sopivat kaikki luonnehdinnat aknea lukuun ottamatta. Ihoni on hyvä, sitä kehuvat kaikki, mutta punatukkaisena ihoni on kalpea ja iän myötä tulleet myös silmäpussit sekä otsarypyt. Pieleen menisi minun kohdallani sokerinaama-arvio.

Vierailija

Tämä artikkeli kuuluu siihen samaan kategoriaan kuin lasten narraaminen, että valehtelemisen näkee otsasta tai nenä kasvaa siitä. On kummallista, että kaikkea englanninkielistä puppua julkaistaan. Syy on kai siinä, että digilehdestä on helppoa kopioida mitä tahansa.

Kissatyttö

Mää olen 15-vuotias ja syönyt koko elämäni aikana sokeria. Tykkään kovasti herkuista ja muista ja mulla esiintyy aknea ja ryppyjä otsalla. Päätin lopettaa kuukauden ajaksi sokerin ja liian suolan syömisen niin katsotaan miten iho reagoi. Kun sokerin jättää pois, huomasin että iho kukkii finneillä paljon enemmän, mutta se on merkki siitä että iho puhdistaa itseään. Se menee ohi parissa viikossa. Aion vähentää sokerin syömistä paljon. Kannattaa puhdistella ihoa niin sitten se puhdistuu nopeammin. Myös liikunta auttaa!!

Annikki

Sillä rumalla akalla oli niin ruma olo omasta rumuudestaan että halusi sanoa jollekin rumasti.Sinä satuit olemaan silloin sopivasti lähellä.Älä välitä.

Vierailija

Ei ole mitään noista vaikka syön paljon sokeria. Tiedän vielä sairastuvani, mutta en ole valmis muuttamaan elämäntapoja. Luultavasti olisin jo sairastunut, ellen liikkuisi jatkuvasti. Liikunta hidastaa diabeteksen tuloa, muttei toki estä sitä, kuten estäisi syömismuutos.

Vierailija

Mulla vasta akne paukahti kun vähensin sokeria ja lopulta karppasin. En keksiny muuta syytä kuin sen, että liian vähän hiilareita niin stressihormonit pääsivät jylläämään kehossa. Toki myös naishormoneilla oma osansa asiassa.

Vierailija

Tuo WHO:n määritelmä koskee lisättyä sokeria. Siihen ei lasketa sitä sokeria, jonka normaali päivittäinen ruoka sisältää. Tämä usein unohdetaan mainita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat