Kommentit (5)

Stede

Todella surkea juttu. Minulla juuri vastikään päättyi ihmisuhde sen vuokse etten jaksanut olla yhdessä hänen kanssaan enää "parisuhteessa" ja etsin uusia "haasteita".siks jätin.ELÄMÄ.

Vierailija

Minulla on alkoholismin täyttämä väkivaltainen lapsuus ja siksi olen sietänyt nuorena ilkeitä, kiusaavia ja jopa väkivaltaisia miehiä, kunnes vihdoin päätin, etten anna heidän pilata elämääni lopullisesti.Mielenkiintoista on että jopa ns."kiltit" miehet ovat paljastuneet henkisesti väkivaltaisiksi v*ttuilijoiksi.En kiellä ettenkö itsekin ole vaikka mitä, mutta juuri siksi normaalit miehet ovat minua välttäneet kuin ruttoa.Vinkiksi nuorille, että jos alkaa vaikuttaa siltä, ettei kohdalle osu kuin dickheadeja lienee syytä hakeutua terapiaan.Muuten voi elämästä tulla tosi yksinäinen tai vmäinen.

ddwwdw

Vierailija kirjoitti:
Minulla on alkoholismin täyttämä väkivaltainen lapsuus ja siksi olen sietänyt nuorena ilkeitä, kiusaavia ja jopa väkivaltaisia miehiä, kunnes vihdoin päätin, etten anna heidän pilata elämääni lopullisesti.Mielenkiintoista on että jopa ns."kiltit" miehet ovat paljastuneet henkisesti väkivaltaisiksi v*ttuilijoiksi.En kiellä ettenkö itsekin ole vaikka mitä, mutta juuri siksi normaalit miehet ovat minua välttäneet kuin ruttoa.Vinkiksi nuorille, että jos alkaa vaikuttaa siltä, ettei kohdalle osu kuin dickheadeja lienee syytä hakeutua terapiaan.Muuten voi elämästä tulla tosi yksinäinen tai vmäinen.

Taidat loukkaantua liian herkästi, jos kiltitkin miehet ovat sinun mielestäsi ilkeitä. Mutta syyllinenhän löytyy aina muista kuin itsestä, niinhän?

Vierailija

Kiltti ja "kiltti" on kaksi eri asiaa. Joskus ne miehet jotka ruikuttavat olevansa kilttejä, ovat keskenkasvuisia itsekkäitä sovinisteja. Tai muuta mukavaa.

Vierailija

Artikkelissa ei taidettu huomioida sitä että naispuolisiakin rikkinäisiä renttuja on. Sekä hyvässä että pahassa renttuja. On myöskin miehiä, jotka haluavat renttunaisen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat