Kommentit (11)

Vierailija

No kun ei ole kasvattanut  ja toisaalta Vesa-Matti oli itse 70 luvulla Iltasanomien otsikoissa pahoinpitelyn vuoksi joten...Niin se vaan ilmeisesti on että ne geenit, ne geenit, ellei lapsi ymmärrä tehdä tietoista päätöstä ottaa aivan toisenlainen suunta kuin vanhempansa.Kyllä se vaan niin menee, että jos vanhempi on esim. juoppo niin paras keino  välttyä samalta kohtalolta on olla ottamatta jne.

Ei pakollinen

Hesarin sivuilta löytyy haastattelu vuodelta 2013, jossa isä ja poika kertovat suhteestaan. V-ML on käsittämättömän huono isä. Huonompi julkkiksista on vain Antti Litja.

Vierailija

Joonas elää pelkän isänsä maineen (ja rahojen) siivellä, ei oikein työ eikä vastuu maistu mutta makea elämä kylläkin. Luulisi tosin että jo kohta nelikymppinen mies ei enää tee 'nuoruuden hulluuksia' (jos niitä nyt edes sellaisiksi voi kutsua) vaan ottaa jo vastuun omista tekemisistään. Josko se vankila saisi tämän pojanklopin kasvamaan.

Vierailija

Juu ei saa kyllän vuoden isä-palkintoa Loiri. Mutta äiti on aina ollut kotona lasten kanssa, joten luulisi että on saanut turvaa ja rakkautta sieltä. Tai sitten lapset on hemmoteltu piloille?

Virtasen Pukkaus

90-luvulla oli otsikoissa itse VM, kun oli pukannut otsaan V.Virtasta kostean ravintola illan yhteydessä. Ravintola oli Helsinkin asemaa vastapäätä. Nimeä en enää muista.

Hampaat katki ja kenkää nivusiin

Aiempaan linkitykseen sen verran, että useinmiten ei kannata mennä väliin.

https://hymy.fi/uutiset/hymy55-vesku-loiri-loi-frederikia-nena-murtui-ja...

Loiri oli ollut Hesperian yökerhossa ja kimpaantunut oman tappelunsa väliin tulleeseen Frederikiin.Loiri mukiloi ravintolan eteisessä taiteilijaystävänsä, laulaja Frederikin. Nenä murtui ja hampaat katkesivat. Loiri muun muassa potki Reetua nivusiin.

Loiri oli ollut Hesperian yökerhossa ja kimpaantunut oman tappelunsa väliin tulleeseen Frederikiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kun ei ole kasvattanut  ja toisaalta Vesa-Matti oli itse 70 luvulla Iltasanomien otsikoissa pahoinpitelyn vuoksi joten...Niin se vaan ilmeisesti on että ne geenit, ne geenit, ellei lapsi ymmärrä tehdä tietoista päätöstä ottaa aivan toisenlainen suunta kuin vanhempansa.Kyllä se vaan niin menee, että jos vanhempi on esim. juoppo niin paras keino  välttyä samalta kohtalolta on olla ottamatta jne.

Joo, mut ei juopon elämässä, mitään vikaa ole. Minäkin oon ryypänny jo 23 vuotta. Kännissä ei huolet paina, eikä rasitu polla. Ja eikä täällä kukaan, ikuisesti elä. Vaikka söis kuin porkkanaa ja ottas vaan punajuurimehuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat