Kommentit (5)

Vierailija

No jos oikein tarkkoja ollaan niin puolet Sinusta on Kiinalaista sukujuurta. Mutta eihän se Sinua millään muotoa pahenna. Olet oikein kaunis tyttö ja ole ylpeä sukujuuristasi. Älä ole niin tyhmä että rupeaisit lukemaan jokaista juorupalstaa ,siitä ei voita mitään. Sinuna antaisin olla ne ihan omassa arvossaan. Enkä rupeaisi kommentoimaan mitään juttuja Suomalaisuudesta tai jostain rasismista. Se on samaa kuin bensaa heittäisit tuleen. Usko vanhan ja ehkä viisaamman neuvo ,anna olla..

Huomenna on hyväksytään kaikk...

Kaunis tyttö  aito ja fiksu! Rasistit on raukkoja ja tyhmiä!Mikä saa ihmiset moittimaan nuorta tyttöä vanhempineen?Itse olen aina  ihastellut  aasilaistaustan omaavia  olen kade heidän siroudestaan ja sirpukkuudestaan jopa  heidän kävelytyyli on niin kaunis :)!

Tummasilmä finski

Mikä edes on "suomalaisen näköinen nainen"?  

Eihän läheskään kaikilla suomalaisilla ole luonnonvaaleat hiukset ja siniset silmät. Itsekin olen ihan suomalaista sukujuurta ja silti mulla on tummat hiukset ja ruskeat silmät.

Muistan kun aikoinaan menimme joskus 90-luvun alussa (kun olin lapsi)  perheeni kanssa Italiaan ja siellä kaikki olivat ihmeissään. "Ette te voi olla suomalaisia koska teillä on tummat hiukset ja ruskeat silmät." 

Jos ihan totta puhutaan, me suomalaiset ollaan sekasikiökansaa, meissä on vähän sieltä ja vähän tuolta ja täältä. Ei meistä näe heti päältä mistä päin sitä ollaan tulossa, jos ulkomailla liikumme. Sen takia en ymmärrä miten suomalainen missikään voisi olla "suomalaisen näköinen" kun emme me itsekään sitä ole. Eikä mitään "suomalaisen näköistä" ole edes olemassakaan.

Enkä mä ainakaan suuttuisi jos vaikkapa Kiina laittaisi sinisilmäisen blondin edustajakseen, siinäpähän laittaa. Pääasia että osaa edustaa maataan ja kertoa siitä jotain. Missikisa ei ole mikään rotunäyttely kuten kissa/koiranäyttelyt, joissa rotuominaisuuksista on pidettävä tiukasti kiinni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat