Kommentit (6)

huh huh

JOHAN ON TAAS SELLASTA PAS*** ettei ole tosikaan!

MIKÄ ON YSTÄVYYS JOSSA TOINEN EI JOLLAKIN TASOLLA HYÖDY.

narsisti siellä, narsisti täällä, kummasti ne on nykyaikana lisääntynyt. Ettei olisi artikkelin kirjoittaja vaan narsisti? Haluaa ex puolisot eroon kaikilla tavoin.

Poritar

Mulla on itsekkäät syyt pysyä kavereina exän kanssa. Hän on taitava korjaaja, häneltä saa apua moneen pulmaan, hän on ystäväni, niitä ei ole monta ja hän on kollega. Harmi että en voi olla hänelle yhtä monipuolisesti avuksi.

Vierailija

Entä jos kaksi psykopaattinarsistia lyöttäytyy yhteen.

-Hakevat molemmat empatiaa,

-haluavat olla uhrinsa uhreja,

-hyötyvät kaikista ihmissuhteistaan, kaikki omat palvelukset joita tekevät tehdään jotta saataisiin vastapalveluksia ja etua tai palveluksen saaja tekisi jollekin toiselle haittaa

-loppupeleissä hyöty on aina taloudellinen

-manipuloivat ihmisiä, vaikka toinen esittää hiljaisempaa ja toinen puheliaampaa, molemmat roolit opeteltuja

-pystyvät mihin vain, esittämään nuorten palstalla nuorta, joka vihaa "läskejään", ja todellisuudessa on laiha, tätä toistetaan ja toistetaan, tarkoituksena saada nuoret voimaan huonosti, sairastumaan mieleltään, kuolemaan tai toistetaan jonkun asian tai asusteen olevan ruma, liian yleinen, "huorahtava"... jne.

-nauttivat kärsimyksen aiheuttamisesta ja vihan lietsomisesta ja ihmisten manipuloinnista vihaamaan

-esittävät ihmisystävää, totuus on päinvastainen, tarkoitus on tappaa viattomia

-eivät epäröi vihantekojen opettamista liittolaisihmisille täysin iästä riippumatta

-Sadismi, äärimmäinen parantumaton pahuus yhdistää

Vierailija

Vierailija

3/18

klo 13:55 | 11.8.2009

Itse olen sellainen, että kun menen uuteen työhön, niin ensiviikkoina valitsen työpaikalta ihmisen/ihmiset, kenen en tahdo siellä enään olevan, joten kepottelen ja pelaan psykologista peliä... kunnes olen syrjäyttänyt heidät ja ottanut heidän paikan ryhmässä.

Yleensä olen siis kohdistanut tämän johonkin esimieheen joka on nainen, kun olen sitten saanut heidän asemansa ja he joutuneet vaihtamaan työpaikkaa niin kiinnostus lopahtaa...

Joten kai minullakin hieman psykopaattisia piirteitä...

Vastaa

Lainaa

Ilmoita asiattomaksi 

ylös0

alas3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat