Sivut

Kommentit (17)

Wive

Seath Wheelerin v.1891 hakema patentti kertoo että paperin tulee juosta vessapaperin yli,

eli etupuolelta.

Tuskin se on patenttirikkomus jos rullan pistää toisinpäin.

errare humanun non est

Etupuolelta toimii paremmin, tosin vessapaperirullan suhteen nyt ei niin tarkkaa ole...  naisten kanssa sen sijaan olen varsin ehdoton...

Catlady

Muuten sillä ei ole minulle merkitystä, kummin päin se on, mutta jos omistaa kissan, niin lappu pitää olla takana. Ei purkaudu sitten koko rulla lattialle jos kissa innostuu leikkimään :3

Frontside

Etupuolelta tietenkin! Pitkät kynnet ottavat ilkeästi seinään kiinni, jos paperi on takapuolella. Eniten ärsyttää yleisissä vessoissa se, kun edellinen käyttäjä jättää paperin pään telineen sisälle ja joudut sitä sitten sieltä kaivelemaan esille! Varsinkin naisena, kun on kova hätä ja pitäisi saada laitettua nopeasti paperi istuimen suojaksi!!!

Fysiologiikkaa

Tästä tärkeästä analyysista uupuu täysin fysiologinen lähestymiskulma.

Olen itse ollut aina leveäharteista tyyppiä, ja utra salilla käynti on ennestäänkin laventanut ulkoista habitustani. Seinän-puolella-metodi antaa minulle parhaimmillaan 12 cm lisää tilaa nyhtää peippöriä.

nipottajako?

Juuri näin. Kokemuksen mukanaan tuoma muutos. Kissa purki rullan useammankin kerran lattialle ja pienet pojanviikarit vetäisivät kunnon pätkän paperia lattialle saakka vessassa käydessä.

Olen kyllä vierailta ja kotonakin saanut palautetta, että on väärin päin ja saanut perustella miksi.

likaa

Wive kirjoitti:
Seath Wheelerin v.1891 hakema patentti kertoo että paperin tulee juosta vessapaperin yli,

eli etupuolelta.

Tuskin se on patenttirikkomus jos rullan pistää toisinpäin.

Vierailija

Miksi italialaiset on sotkettu tähän youtube-esitykseen mukaan? Luulisi olevan Italian lipun häväistys laittaa lippu vessapaperirullien alle. Ja toisekseen, kyllä mä otan mieluummin takaata päin ja naista.

Pirkko-Iines

Kyllä nyt joku tolkku sentään olla pitää. Vai vielä seinän puolella, no huhhuh. Eihän se nyt, herrajumala, ei, alkaa pyörryttää - eikö mikään ole enää pyhää?

Vierailija

Minulle ei ole mitään merkitystä sillä kuinka päin rulla on, koska minä otan rullan aina pois telineestä ja näin ollen pyöritän sitä käsin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat