Sivut

Kommentit (44)

Hannanen

Äitini oli tahattomien loukkausten mestari: "Mitä sulle pitäis syöttää, että saisit lihaa luittes päälle?" "No oothan sinä viimein onnistunut saamaan lihaa luittes päälle". "Eipä uskois että nuo vaatteet on halpakaupasta (suureen ääneen vieraiden läsnäollessa)".

On totta, että ihminen hoksaa ilkeydet pumpulin seasta. Itseään voi kuitenkin kasvattaa olemaan välittämättä niistä ja asettamaan ne omaan arvoonsa, sanojan typeriksi lipsahduksiksi, jotka kertovat enemmän hänestä kuin minusta. Niihin on turha jäädä vellomaan ja itsetuntonsa rakentaa jokainen itse. Se on omalla, ei lähimmäisten vastuulla.

jorma1

Äiti ja tytär ovat kuin kaksi marjaa, ihan saman näköisiä. Samassa lauseessa loukataan molempia. Äiti näyttää lapselta ja tytär näyttää yli neljäkympiseltä.

Vierailija

Vähintään yhtä pahoja ovat ihmiset jotka sanovat jotain loukkaavaa ja sitten tokaisevat perään että "älä minun puheistani välitä, minä nyt vain olen tällainen". No mitäpä jos et olisi sellainen?

Vierailija

Turha loukkaantua jonkun tahattomille möläytyksille. Itsekin olen sellaisiin syyllistynyt. Olen yrittänyt tietysti sitten paikata - ja asia on mennyt vielä enemmän solmuun!! Onneksi on sana anteeksi.
Tarkoituksellinen lyttäys on tietysti toinen asia - on ihmistyyppejä jotka nauttivat toisen hämmentämisestä, mikä kenenkin motiivi on, onkin sitten jo syvempien vesien asioita.

Eräpäivä umpeutui

Mies avautui parisuhteemme tilasta: Ihastuin sinun kauneuteen heti ja koin sinun olevan vaimoainesta. Mutta et ole seksuaalisesti pantavan näköinen nainen ja se vaivaa minua, että puuttuuko joku palanen. Et ole täydellinen nainen ja siksi meille voi tulla ero. Sinun kasvoissa alkaa jo ikä näkymään, koska ikä vain kohtelee naisia julmemmin kuin meitä miehiä, joista ikä tekee vain charmikkaampia. En tiedä opinko sitoutumiskammoisena rakastamaan sinua tai ketään naista koskaan, mutta anna minulle aikaa oppia.

Huh huh

Eräpäivä umpeutui kirjoitti:
Mies avautui parisuhteemme tilasta: Ihastuin sinun kauneuteen heti ja koin sinun olevan vaimoainesta. Mutta et ole seksuaalisesti pantavan näköinen nainen ja se vaivaa minua, että puuttuuko joku palanen. Et ole täydellinen nainen ja siksi meille voi tulla ero. Sinun kasvoissa alkaa jo ikä näkymään, koska ikä vain kohtelee naisia julmemmin kuin meitä miehiä, joista ikä tekee vain charmikkaampia. En tiedä opinko sitoutumiskammoisena rakastamaan sinua tai ketään naista koskaan, mutta anna minulle aikaa oppia.

Toivottavasti jätit tuon törkimyksen välittömästi

Torspo

Eräpäivä umpeutui kirjoitti:

Ööö, ihastui kauneuteen heti mutta ei koe toisen olevan pantavan näköinen? Mitäh?

Läskisisko

Äiti joskus tokaisi, että se on hyvä että olet fiksu, koska et sinä ulkonäöllä tule pärjäämään samalla lailla kuin siskosi. Kiitti äiti. Tiedän että siskoni on kauniimpi (on ihan oikeasti, eikä tässä ole kateuden häivääkään, koska hän on paras ihminen kenet tunnen), mutta olisi kiva jos oma äiti ei sanoisi sitä ääneen. 

Irokeesi

Olin verrattain uusi paikkakunnalla, ja olin töypaikkahaastattelussa. Pomoehdokas kysäisi tunnenko jotakin paikallista henkilöä, jota en todellakaan tunenut, joten vastasin että en. Tähän pomoehdokas tokaisi, Kaikki tuntee apinan, mutta apina ei tunne ketään. Arvaa meninkö sinne töihin vaikka soittivat ja pyysivät.

Toinen kehu koski hiusmallia. Hiukseni ovat yleensä lyhyet. Kuinka ollakaan en ollut käynyt leikkauttamassa niitä vähään aikaan, johon nykyinen työkaverini tokaisi. Näytät paremmalta kun sinulla on pidemmät hiukset. Lyhyet hiukset ovat oudon näköiset sinulla. Marssin suoraan töistä kampaajalle ja leikkautin siilin.

Vierailija

Ihan perus "kiitos, kun tiskasit" tms. Voi olla loukkaavaa, jos siihen sisältyy oletus, että tiskaus ei normaalisti kuuluisi tehtäviin ja siitä pitää erikseen kiitellä. Tiedän, oon vähän vaikea mielyttää ;)

Pikkasen pläski

Olin pari kesää sitten "edustamassa" vanhoissa, aidoissa 70-luvun vaatteissa eräässä tilaisuudessa. Minulle hyvin tuttu mies tokaisi että "Kyllähän sinä ihan seitkytlukulaiselta näytät. Tosin naisilla taisi silloin olla napa vähän lähempänä selkärankaa." Enkä sentään ihan pullukka ole......

lihoo laihtuu lihoo laihtuu

Onneksi laihdutit, koska nyt olet paremman näköinen, etkä enää niin ruma läski. Kun nyt painan sitten taas enemmän kuin tuolloin isoimmillani mielessä käy aina mitä mieltä hän on minun läskeistäni. Anoppi siis.

Miehetonsikoja

Olen miesvaltaisen työpaikan ainoa nainen. Kuulin avokonttorissamme toisen miehen valittavan toiselle:      "Voi kun meilläkin olis täällä naisia töissä!" Vastasin kovalla äänellä: "Voi kun olis edes miehiä!"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat