Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Joo, klassinen juttu. Mies lähtee uudelle kierrokselle kun luulee sillä saavansa ohi menneen nuoruutensa takaisin - siksi 'rakkauden'kohteenkin pitää olla nuori. Ei missään tapauksessa samanikäinen, siinähän joutuisi olemaan jatkuvasti todellisuuden kanssa tekemisissä.

Ei nämä miehet tajua, että nuoren naisen rinnalla oma ikä vain korostuu, ei suinkaan vähene. Isä ja tytär -efekti on väistämätön. Ellei se olisi niin säälittävää, sitä voisi pitää hupaisana.

Uuden suuren rakkauden kaikelle maailmalle esitteleminen ja siitä julistaminen kuuluu myös tämän taudin oireistoon; mies todellakin luulee kokevansa jotain täysin uniikkia. Sekin olisi hupaisaa ellei se olisi niin säälittävää.

Myös minä toivotan voimia irtisanotulle vaimolle. 

Näinkin voi käydä

Isäni ei jättänyt ketään äitini vuoksi, mutta äiti oli 20 vuotta häntä nuorempi. Isä ei ollut helppo tapaus ja äiti kuoli 10 vuotta ennen isää. Vanhuuden hoitajaa ei hänestä ei siis tullut.

En ymmärrä

Mieshän se on, joka pitäisi tuossa ensin erota, ja sitten vasta aloittaa uuden suhteen, mutta kyllä kieltämättä mietti mitä tuon naisen päässä liikkuu? Eikö häntä mietitytä, millainen mies jättää kumppaninsa kesken pitkän avioliiton? Että heidän suhteensa satuttaa miehen puolisoa? Että mies voi tehdä saman myös hänelle? Itse kunnioitan muiden parisuhteita, enkä ryhdy kolmanneksi pyöräksi. Minusta sellaiset miehet, jotka järjestävät sellasia tilanteita, ovat vastenmielisiä.

minde

Onnea teille, älkää välittäkö muiden mielipiteistä. Kun rakkaus iskee, ei kannata taistella vastaan, se ei osu kohdalle usein. Ja muille, kyllä me jätetyt pärjätään, kun ei jäädä roikkumaan toiseen vaan eletään omaa uutta elämäämmemikä on täynnä mahdollisuuksia. Itse en ainakaan haluaisi pitää miestäni jos on rakastunut toiseen vaan päästän irti ja toivotan hänelle onnea.

Vierailija

No enpä tiedä, paljonko ex menetti tuossa miehessä..  Itseasiassa olen pitänyt häntä aina  homoseksuaalina, yllätys että onkin hetero.  Miksiköhän kuvassa  tuo tyttö näyttää häpeävältä :(   surullinen  tarina taas.

kodinonni

Ihanasti kirjoitettu, Minde! Näin myös itse ajattelen. Kun rakkaus kolahtaa, se kolahtaa isolla, eikä sitä tapahdu todellakaan usein. Näin se on tarkoitettu. Irtipäästämisen ja anteeksi antamisen jälkeen voi henkisesti itsekin paremmin. Ja antaa mahdollisuuden uuteen ja onnelliseen elämään.

Nuoret naiset ihania

Onpa katkeria jätettyjen naisten kommentteja täällä! Olisitte olleet antautuvaisempia, niin ehkä näin ei olisi käynyt. Itsellänj oli juurikin aikoinaan suhde 14 vuotta nuoremman naisen kanssa ja se oli MAHTAVAA! Toisin kuin oman vaimon kanssa, joka ei tajua seksistä ja sen myötä sen puuttumisesta mitään. Hienoa, että joku uskaltaa lähteä mahdollisesta huonosta suhteestaan! Peukkua Samille ja nuorikolle! Arvostan. Ruikuttakaa te jätetyt lisää.

Hoijaa

Nuoret naiset ihania kirjoitti:
Onpa katkeria jätettyjen naisten kommentteja täällä! Olisitte olleet antautuvaisempia, niin ehkä näin ei olisi käynyt. Itsellänj oli juurikin aikoinaan suhde 14 vuotta nuoremman naisen kanssa ja se oli MAHTAVAA! Toisin kuin oman vaimon kanssa, joka ei tajua seksistä ja sen myötä sen puuttumisesta mitään. Hienoa, että joku uskaltaa lähteä mahdollisesta huonosta suhteestaan! Peukkua Samille ja nuorikolle! Arvostan. Ruikuttakaa te jätetyt lisää.

Olet siis vielä naimisissa tämän naisen kanssa, "joka ei tajua seksistä mitään"? Mikesi et ota eroa, ja rupeat etsimään sitä nuorta naista itsellesi? Koska et uskalla olla yksin? Koska et välttämättä löydäkään sitä nuorta naista? Lähdet sitten kun sellaisen löydät? Todellä törkeätä, pidät vaimoasi panttivankina. Hänkin on ihminen, jolla olisi varmaan parempaa tekemistä kuin yrittää epätoivoisesti saada suhteen sinun kanssa toimimaan. Ota rehdisti ero, äläkä kiduta vaimoasi lisää.

Kodinonni

Sorry! En ole jötetty tai eronnut, jos minua tarkoitit. Ymmärrän elämästä jotain enemmän, eikä se ole sitä, että asioista nähdään vain se negatiivinen puoli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat